הרהורים אחרי...
מממממ...טוב לא יכולתי לעבור על זה בשתיקה... הדבר הראשון שבלט לי זה שדאגו לצלם את הנשים כשהן עוסקות במלאכות הבית,ואת הגברים,כשצילמו-הם ישבו איתם והסתכלו עליהן... מה זה היה??? טוב האמת היא שיש לי בטן מלאה על הסרט-אבל אני מתלבטת עם לחזור ולהעלות נושאים שכבר היו...