ח"כ ברכה והגדר

mumin

New member
ח"כ ברכה והגדר

ח"כ ברכה (חד"ש) פנה לבית-המשפט הבינלאומי בהאג לפשעי-מלחמה בנוגע ל"גדר-ההפרדה". בין המשמיצים את ברכה, היה למרבה הפתעתי גם ח"כ ממרצ, אבשלום וילן, יצא נגד הצעד האמיץ של ברכה, ואמר: "כי למרות התנגדותי לתוואי הגדר, הליכה לבית הדין בינלאומי היא בעיני חציית כל הקווים האדומים, ומעשה שריח רע נודף ממנו. אני לא מקבל את זה בשום אופן". (כך מצוטט וילן בעיתון "מעריב" 14.1.04). ובכן.... זה די מרגיז לקרוא שפנייה לבית-משפט שיפסיק את הטרור שבגדר הזה,היא "חציית כל הקווים האדומים", ו"נודף ממנה ריח רע". חציית הקווים האדומים והמעשה שנודף ממנו ריח רע זאת הגדר בלבד! ול-א פנייה של ח"כ לבית-המשפט, אם יש דרך כלשהי שתפסיק את פשע-המלחמה הזה, (בנוסף לכל הפשעים שישראל כבר עושה מדי-יום), למה לא לנסות לפעול בה?! [לא, וזה לא ניתן להשוואה לפשעי-המלחמה שה"חמאס" וה"ג'יהאד האיסלמאמי" עושים, ממספר סיבות- 1. ישראל לא אמורה להתנהג כארגון גרילה, או כארגון טרור נגד אזרחים. (למרות שהיא הרבה פעמים כן....). 2. לנו יש מדינה ודמוקרטיה, להם לא. 3. אנחנו לא נלחמים על השגת מדינה, אלא על המשך השליטה בשטחים.) זאת רק עוד דוגמא אחת, מיני רבות, איך יש ח"כ של מרצ שהם על תקן "אנשי-הקונצנזוס" ו"המרכזניקים" יותר. מחליא.....! אם אני ארצה לתמוך במפגלה פחדנית שרק רוצה כל הזמן "להיות בסדר" עם כולם, אני אצביע ל"עבודה", (שמזמן זנחה להציג איזושהי אלטרנטיבה שמאלית אמיתית). אני מתנחם בכך שיש את זהבה גלאון ורומן ברונפמן, שאותם אני אוהב.... (נשיקות
) ושוב, התבטאויות כאלו כמו של ח"כ וילן גורמות לי לרוץ הישר לחיקה החם והאדום של חד"ש....... חיחיחי
עמית
 
כי הגדר נמצאת בשטח מחלוקת בינלאומי

האו"ם לא מאשר את שליטת ישראל בשטחים, וגם לא ברצועת עזה ובגולן.. לכן יש לכל אזרח את הלגיטימציה לגשת לבתי דין בינלאומיים שיסדירו זאת.. אבל להגיש תביעה ולפתור את המצב אלו שני דברים שונים לגמרי =)
 
מה גם,

שהבגץ לא יכול להיות אובייקטיבי שהרי הוא עובד עם החוק בישראל, שאיפשר את הסיפוח הפלילי הזה.. ועוד פעולות פליליות נוספות (של עם כלפי עם אחר, סיפוח בלתי מורשה וכו' וכו')
 

asaphxiix

New member
לעומת בית הדין הבינלאומי

כמו שאר ה"מוסדות" הבינלאומיים המכובדים האחרים, הם תמיד היו מאוד אובייקטיביים:)
 
למעלה