חתלתול משלשל
יש אצלי חתלתול באומנה שהגיע אלי אחרי שהוא (כנראה) משלשל כבר הרבה זמן. היינו אצל וטרינר, הוא מקבל אנטיביוטיקה, קיבל תילוע ואוכל I/D. הבעיה היא כזאת, הישבן שלו מאוד אדום וכואב, הוא אפילו לא מסוגל לשבת ואינו רוצה לעשות את צרכיו בארגז החול כי זה כואב לו, מה אני יכולה לעשות כדי להקל על הכאב, ואיך אני יכולה להרגיל אותו לארגז החול?
יש אצלי חתלתול באומנה שהגיע אלי אחרי שהוא (כנראה) משלשל כבר הרבה זמן. היינו אצל וטרינר, הוא מקבל אנטיביוטיקה, קיבל תילוע ואוכל I/D. הבעיה היא כזאת, הישבן שלו מאוד אדום וכואב, הוא אפילו לא מסוגל לשבת ואינו רוצה לעשות את צרכיו בארגז החול כי זה כואב לו, מה אני יכולה לעשות כדי להקל על הכאב, ואיך אני יכולה להרגיל אותו לארגז החול?