חתונה סינית

vilder007

New member
חתונה סינית

האם מישהו יודע איך מברכים את החתן והכלה בחתונה סינית?
 

erezor

New member
לי פשוט אמרו הרבה 恭喜

אמרו ממש הרבה... וכן - התחתנתי בשבוע שעבר בסין...
 

xfwind

New member
../images/Emo49.gif../images/Emo48.gif../images/Emo65.gif../images/Emo79.gif../images/Emo77.gif

 

guanyin

New member
../images/Emo140.gif וגם:

白头谐老 תגיד - מתי בכלל הספקתם להתחתן? רק התארסתם בchun jie...
 

erezor

New member
היינו חייבים... ../images/Emo13.gif

פשוט אם זה לא היה עכשיו, היינו מצליחים לעשות את זה רק עוד שנה, ואז גם היה סיפור לעבור לגור ביחד (ויזות וכאלה). בכל מקרה, עשינו חתונה מסורתית אה-לה אופרת בייג'ינג, והיה פשוט מגניב. ממליץ לכולם!
 
למעלה