חתול צרוד
שלום,
יש לי חתול בן שנתיים ששהה בחוץ מספר שבועות (ברח לי), הוא לא היה מחוסן (קיבלתי אותו ממישהי ולא הספקתי לחסן אותו).
מצאתי אותו רזה ומיובש, חלש וצרוד.
הוא קיבל נוזלים, אנטיביוטיקה וקורטיזון. לאחר צילום נאמר לי שיש לו לב מוגדל, אבל אח"כ הוטרינר אמר שלא בטוח שזה מה שיש לו (אני לא בטוחה שהוא עצמו יודע מה יש לו), הוא השמין מאז וכבר לא נושם מהפה.
הבעיה שהוא נשאר צרוד ולפעמים נחנק אחרי שהוא רץ או אוכל מזון יבש.
לאחר ביקור שני אצל הוטרינר הוא קיבל שוב קורטיזון. לא ראיתי שום שיפור.
מה עושים?
שלום,
יש לי חתול בן שנתיים ששהה בחוץ מספר שבועות (ברח לי), הוא לא היה מחוסן (קיבלתי אותו ממישהי ולא הספקתי לחסן אותו).
מצאתי אותו רזה ומיובש, חלש וצרוד.
הוא קיבל נוזלים, אנטיביוטיקה וקורטיזון. לאחר צילום נאמר לי שיש לו לב מוגדל, אבל אח"כ הוטרינר אמר שלא בטוח שזה מה שיש לו (אני לא בטוחה שהוא עצמו יודע מה יש לו), הוא השמין מאז וכבר לא נושם מהפה.
הבעיה שהוא נשאר צרוד ולפעמים נחנק אחרי שהוא רץ או אוכל מזון יבש.
לאחר ביקור שני אצל הוטרינר הוא קיבל שוב קורטיזון. לא ראיתי שום שיפור.
מה עושים?