חתול חדש ובעיות
ישנות.

יוקה

New member
יש גדולה ויש גדולה...

לא התכוונתי ל"בריכת שחיה"... חה חה חה. המידות של הגיגית ה"גדולה" אצלנו (בערך) התחתית: 45 ס"מ על 30 ס"מ. הדפנות גבוהות והולכות קצת באלכסון. מה המידות של הבריכה שלך? מקסימום - תגדל בה דגים... (סתאםםם).
 

יוקה

New member
לא צריך למלא את הגיגית... כי:

5 - 7 ס"מ גובה של חול הם די והותר. החתול ממילא יחפור עמקים ויערום גבעות לפי צרכיו ולפי הכייף שלו. וחוץ מזה, מה הועילו חכמים בתקנתם? אם תמלא לו את הגיגית הוא עלול שוב לפספס... לכן המלצנו לך דפנות גבוהות ! אני משלמת מחיר זול במיוחד אצל ספק מעולה במחירים ובהגינות שלו. אם אתה מעוניין - תן סימן ואתן לך את פרטיו במסר אישי, כי אסור לפרסם כאן טלפונים. זאת, כמובן, אם אתה גר באזור ת"א או גוש דן. על מיכל פלסטיק של 12.7 ק"ג אני משלמת 69 ש"ח. לא זוכרת כמה על שק של 18 ק"ג, כי לאחרונה אזל וממילא אני קונה תמיד כמה וכמה דברים בהזמנה אחת ולא מתייחסת למחיר של כל פריט כבר. אותו ספק עושה משלוחים הביתה מהיום להיום. מיכל כזה אמור להספיק לחתול אחד לחודשיים-שלושה. זאת, כמובן בהנחה שאתה מנקה את ה"פרודוקציה" פעמיים ביום ולפעמים מוסיף קצת חול על פני החסר... יש סיכוי לתמונה שלו בקרוב? ובינתיים תוכל לתאר לנו אותו? חלוקת צבעים, עיניים וכו'? הוא נשמע באמת מתוק ועצם זה שנקשר אליך כל כך מהר מעיד לא רק על הפחד שלו להעזב שוב אלא גם על המסירות והאהבה שאתה מעניק לו.
 
מיכל פלסטיק של כמעט 13 ק'ג יהיה

מושלם לגיגית ההיא. אני מבין שאת בין הוגות הרעיון לגיגית העמוקה עם הדפנות?
רעיון אדיר שפתר לחתול ולי את הבעיה.
הייתן שלושתכן צריכות לרשום פטנט על הרעיון האדיר. קניתי גיגית מספיק גדולה שאפשר לשפוך בה שני שקים של מלט כדי שהחתול לא יצליח לעשות בחוץ גם אם הוא ישתדל.
בפעם הראשונה החתול השתדל והתרוצץ בגיגית כמה זמן כדי לחפש איך אפשר לשבת כדי לכוון את תוצרתו החוצה.
שכרתי בצפון ת"א ואני חדש בסביבה ההיא. בינתיים יש לי בבית רק שק זול לחתולי רחוב וכל הציוד והאוכל של החתול החדש שהגיע יחד עם החתול. אני מחפש ספק שעושה משלוחים לצפון ת"א. אני מקווה שהחתול בסדר כי הבוקר כשהלכתי לעבודה הוא רץ אחרי וניסה לצאת אחרי מהדירה. נעלתי הכל וסגרתי את החלונות כדי שהחתול לא יקפוץ החוצה מרוב בהלה שנעלמתי לו. החתול ברובו שחור עם כמה כתמים לבנים ויש לו עיניים בהירות בצבע לא מוגדר חום ירוק, עצובות ויפות. הדבר הראשון שמרגישים הוא המבט העצוב של החתול שצריך כל הזמן שילטפו אותו כדי להרגיש ביטחון ולא רוצה לשחק בשום משחק שניסיתי. אני מקווה שזה רק בגלל שהוא מתגעגע לבית הקודם שלו ולא היה לו רע אצלם. ביקרתי אצל הידידים כמה פעמים ותמיד ליטפתי אצלם את החתול. הסכמתי מיד לקחת את החתול כשסיפרו לי שהם חייבים למסור את החתול במהירות לפני הלידה, ושאלו אותי על עמותות באזור ת"א שמקבלות חתולים.
אני משתדל שיהיה לו קל אצלי, ואני בטוח שקשה לו לעזוב בית שכבר התרגל אליו. תודה רבה לך על כל העיצות שלך.
אורן
 

לימור י

New member
עד לא מזמן היתי רוכשת את ה 18 ק"ג

ב 80 ש"ח, אבל הבנתי שאפשר להשיג את זה בזול יותר. אם אתה באיזור ת"א או השרון תוכל להתצטרף לקבוצה של ריקי ולקבל את האוכל החול ושאר נילווים במחירים בהחלט סבירים (אם אתה מעוניין תודיע ואשלח לך מסר).
 
מאוד מעונין. אני מצפון ת"א.../images/Emo140.gif

אני מתחיל לחשוב על העלויות של החתול החדש וחתולי הרחוב שאני מאכיל והמחירים מתחילים להצטבר. אשמח לדעת על הקבוצה של ריקי. תודה רבה. אורן
 

לימור י

New member
אם התוצרת כל כך ריחנית אז אולי

כדאי להחליף את התזונה? נכון זה אף פעם לא מריח כמו שושנים אבל זה גם לא אמור להיות מפגע סביבתי
. איזה אוכל הוא מקבל?
 
הוא חדש אצלי מיום שישי והגיע עם

קופסה שלמה של פרופלאן גורים וכמה קופסאות בשר שעדיין לא נתתי לו. נתתי לו את הפרופלאן שלו וגם שאריות עוף מסעודת ליל שישי של המשפחה שנתנו לי במיוחד בשבילו. התוצרת בינתיים.
מה לתת במקום פרופלאן גורים? תודה. אורן
 

לימור י

New member
דווקא פרופלאן גורים צריך להיות טוב

הוא לא אמור לגרום לצואה מסריחה במיוחד. בכל אופן מדובר במזון איכותי כך שבשלב זה לא הייתי מחליפה אותו. אולי קופסאות הבשר הן הגורם למפגע הריחני, חכה עם זה קצת לפני שאתה נותן לו אותן, תראה אם בעוד יום יומיים של התנקות יש שיפור בריח אם כן אז אולי עדיף לו בלי הקופסאות, או לחפש סוג אחר של אוכל רטוב כצ'ופר.
 

28איילת

New member
לא כדאי לתת לו בכלל שאריות של אוכל

זה לא כ"כ טוב להם התבלינים והבישול, גם העצמות עלולות להוות סיכון. אם באמת יש ריח אולי כדאי להתמקד רק באוכל יבש איזה תקופה.
 

יוקה

New member
פרו פלאן גורים - מעולה. בשר עוף

כשאריות ממזון של בני אדם - מועד לפורענות גם אצל אחת מחתולותי. החל בריח רע וחזק במיוחד של היציאות וכלה ביציאות מרובות ולא תמיד בשליטה... מלח ותבלינים, אפילו קמצוץ, עלולים לגרום לבעיה. בפרו פלאן יש את כל מה שהחתולון שלך (מה שמו אגב? ומה עם תמונה?) זקוק לו להתפתחות תקינה. ממש מזון מעולה ומאוזן להפליא. אין צורך להוסיף דבר. אם כבר - כפית קטנה של מזון לח לחתולים מקופסת שימורים, אבל רק לפינוק, לא ממש הכרחי. חשוב להקפיד שהוא שותה מים טריים (תחליף לו פעמיים ביום) ושכלי האוכל שלו רחוצים אחת ליום (יש צלחות פלסטיק צבעוניותיפהפיות ב-2 ש"ח כל אחת בחנויות המתמחות במוצרים של 2 ש"ח. יש לנו מכל הצבעים ואני דואגת שתמיד יאכלו מצלחת נקיה. כל יום מחליפה ורוחצת).
 
../images/Emo13.gifתודה. לפי העיצות לא נתתי עוף

תוך יומיים החתול החדש הצליח להבין ששאריות העוף מגיעות מהמקרר וכשקיבל את הפרופלאן הלך למקרר והתישב ממול לדלת. החתול החדש אכל מעט מאוד מהפרופלאן וחזר להתישב מול המקרר. כשהחתול ראה שאני לא פותח את המקרר התחיל לילל וקפץ על השיש.
מה עושים? קניתי גם את הסימפליסיטי שהמלצת עליו קודם. תודה. אורן
 

יוקה

New member
האמת? למנוע גישה לשיש - קשה מאוד

בדרך כלל עדיף להשלים עם הקטע הזה... אם יש לך כוח התמדה והמון סבלנות - אוכל לתת לך טיפ או שניים שמאשוד לפעמים עובדים... האחד: להניח על פני כל השיש נייר אלומיניום. חתולים בד"כ לא אוהבים את הרעש והמגע. שניים: להדביק על השיש שתי וערב של נייר דבק דו-צדדי. נורא יקר ומשאיר סימנים לאחר הקילוף. חברים שלי דווקא הצליחו עם החתולה שלהם חלקית. היא אמנם מטפסת על השיש, אבל הם מורידים אותה פעם-פעמיים והיא באמת לא מנסה יותר, עד הפעם הבאה. ככל שהם מתבגרים יותר כך הסקרנות שלהם קטנה ואז הטיפוס על השיש נעשה רק כ"מעבר" למקומות אטרקטיביים נוספים. כלל חשוב - לא להשאיר כלום על השיש, אפילו לא מכוסה. יש ארונות ויש מקרר. פירצה קוראת ל.... שובב. האמת? ניסיתי הכל עד שנשברתי והחלטתי להשלים עם רוע הגזירה. השיש פנוי מדברים שעלולים לקרוץ לחתולות שלי והחלטתי שהן רק מוסיפות דקורציה יפה כשהן חולפות שם. אחת מהן גם מאוד אוהבת לעזור לי לרחוץ כלים בעוד שהשניה מעדיפה להיכנס למדיח ולצוד את טיפות המים אחת אחת.
 
החתול חדש ונראה שהוא משתדל

אני לא רוצה להפחיד את החתול כי נראה לי שכעסו עליו בגלל בעית הארגז. אולי זו גם אחת הסיבות שמסרו אותו. הם לא רצו להתעסק עם ניקיונות כשהתינוק בדרך. ניסיון אחד עם החול שהמלצת, וגיגית עמוקה כמו שכולם המליצו, ואני חושב שהבעיה נפתרה. החתול כל כמה זמן מחפש אותי, ויכול להיות שהפרידה מהבית הקודם שלו קשה לו מאוד. הוא עובר החלפת בעלים בגבורה רבה. אני רוצה שיהיה לו נוח אצלי. אני חושב שהוא חתול טוב באופן כללי. אין אצלי שום דבר על השיש ואני גם לא מבשל הרבה.
תודה. אורן
 

28איילת

New member
שמים שקית על הריצפה אבל לא מהסוג

המרשרש אלא משהו יותר עבה, פשוט מדביקים עם מסקינגטייפ (לבן!) לריצפה מתחת ומסביב לארגז, תנסה ותראה. + הארגז מספיק גדול בישבילו? ניסיתם ארגז סגור? זה ימנע ממנו אולי לצאת החוצה אחרי החפירה. הארגז נקי?
 
../images/Emo57.gif../images/Emo13.gifהחתול בדק את הארגז החדש

החתול בדק את הארגז(הגיגית)עם הדפנות הגבוהות. החתול נכנס פנימה, חפר הרבה זמן בחול, והסתובב לכל הכיוונים.
התוצאות בינתיים טובות, ואני מקווה שהבעיה תיפטר. מתברר שהבעלים הקודמים לא סיפרו לי על הבעיה וכעסו קצת על החתול.
החתול משתדל מאוד וכל כמה זמן בודק אם אני בסביבה ומבקש ליטוף. הוא נראה כאילו הוא פוחד ש"אזרוק" אותו. חתול מסכן. אני מקווה שפתרתם את הבעיה הזאת. תודה רבה לכולכם על העיצות הטובות. אורן
 

cwen

New member
אני ממש שמחה שהוא הגיע אליך

אני בטוחה שתתן לו בית חם ואוהב כמו שמגיע לו. הגישה שלך באמת מראה על דאגה והבנה לחתול. הרבה אנשים היו כועסים עליו שעשה על הרצפה במקום להתבונן כמוך ולעלות על הבעיה המדויקת. קבל ממני
 
../images/Emo140.gifתודה. לולא העיצות שלכם לא הייתי

מצליח. אני חושב שכעסו על החתול בגלל הבעיה ההיא והחתול הרגיש והיה עצוב. בסוף גם "זרקו" אותו. כואב לי הלב על החתול שרואים עליו שפוחד ש"יזרקו" אותו מהבית שוב. אחרת אני לא מבין מדוע כל כמה זמן החתול בודק היכן אני ובא לקבל ליטוף. מחר לא אהיה בבית והוא יצטרך להישאר לבד כמה זמן. אני מקווה שיסתדר. הרבה תודות על העיצות.
אורן
 
../images/Emo13.gifאין לי מושג איך לקרוא לחתול

בבית הקודם קראו לו "החתול" או "חתול". חתול חמוד ומסכן.
 

atomic kitten

New member
אבל איך קוראים לו?

מה השם של החתול??? ואם אין לו אולי תתן לו אחד
 
למעלה