חתולה שהמליטה

חתולה שהמליטה

החתולה שלי המליטה היום בחצר על סוג של מלונה קטנה מבד לחתולים. החתול הנוסף שלי ממש מפחד להתקרב אליה. יש לי כמה שאלות:
1. מה אני יכולה לעשות כדי להרגיע אותו ושהם יחזרו להיות חברים.
2. מה לעשות כדי לעזור לה לגדל את הגורים?
3. מתי אפשר לעקר אותה?
 
תשובות

1. זמן ושקט. המלטה היא אירוע מלחיץ לשני החתולים. אם יש ביניהם קשר טוב, עם הזמן העניינים יירגעו. התערבות שלנו לרוב מזיקה ולא מועילה
2. לתת לה שקט, מרחב ומזון. גם כאן - התרוצצות יתר שלנו לידה עלולה להלחיץ אותה (גם זה תלוי באופי החתולה ובאופי הקשר ביניכן). מזון טוב חשוב כי גידול הגורים גורש אנרגיה רבה.
3. אני ממליץ להמתין לסוף ההנקה ומסירת הגורים. אחרי שהעטינים מתכווצים קצת יותר נוח לעקר.
אסף
 
תודה רבה עזרת לי מאוד

כרגע החתול מאוד מפחד, הוא אפילו לא מוכן להתקרב לחצר האחורית וגם לא אליה, כשהיא נכנסת לאכול הוא ישר בורח לקומה השנייה.
אני ממש מקווה שהמצב ביניהם ישתפר. למה הוא מפחד כל כך? הוא מרגיש מאויים?
 

אפרקטל

New member
מדוע הוא מפחד - סתם השערה

(אני לא מבינה בעניין, סתם משתפת בהרהור)

קודם כל, אולי היצורים החייזריים החדשים, על כל המראות, הקולות והריחות והמשונים שהביאו עמם, פשוט מלחיצים אותו כיוון שמעולם לא נתקל בדבר כזה מעולם.

שנית, אולי הוא ניסה להתקרב בשלב מוקדם יותר והחתולה ניסתה לתקוף אותו מתוך אינסטינקט הגנה אימהי, ומכאן נובעת התנהגותו?..

בכל אופן, אני מניחה ומקווה שהדוקטור צודק, ואחרי תקופת הסתגלות היחסים ביניהם ישובו להיות טובים.
 
אני לא מבינה מה קרה..

הגעתי עכשיו הביתה והגורים לא בחצר.. יכול להיות שחתול אחר לקח אותם?
 
יכול להיות באמת שהיא העבירה אותם

היא כבר לא ישנה בחצר בלילות אבל לפעמים כשהיא מגיעה לאכול ולשתות היא נשארת דיי הרבה זמן שזה מוזר כי בהתחלה היא כל הזמן אכלה כמה שניות, חזרה אליהם וככה זה חזר על עצמו..
לא הגיוני שאנשים לקחו אותם כי היא ילדה בחצר האחורית שמגודרת.
 
למעלה