חרם על מעריב ועל הטריבונה

רגע רגע...

מדובר על הסמל הזה ----> ? ומי בדיוק השתמש בסמל הזה?ובכלל יש לך תכתבה?
 

dylan

New member
זה סמל ישראלי..

מדובר על הפטיש והמגל שהסמל הזה משתמש בהם. שהיו על דגל בריה"מ (עם הכוכב למעלה) אחרי המהפכה, ומזוהים בעיקר עם סטאלין.
 
בגלל זה לא הבנתי...

הסמל ששמתי הוא של אוהדי הפועל בכל הארץ. אז הפומ"ג של ראשי תיבות של פטיש ומגל?זה משהו שקשור לברית המועצות?מאיפה הסמל בא בכלל? איזה בילבול...
 

RED OR DEAD BS

New member
הנה הסרטון של הקהל של הפועל ת"א

באמת הקהל מספר אחד השנה, בא בהמוניו ויש לו חלק חשוב בהשארות הפועל ת"א, אני חושב ששער חמש יכל להשקיע בסמל אחר, אחרי הכל חצי מהיציע בכלל לא יודע מה פירוש הסיסמא-"פועלי כל העולם התאחדו", חבל שלא עשה שלט למען הקבוצה שלו ושייחד אותה, אבל באמת תצוגה מדהימה מבחינת איכות. הסרטון
 

סטלנרי

New member
RED OR DEAD וכל השאר

תאמינו לי שיותר מחצי יציע יותר מה פירוש הסיסמא פועלי כל הועלם התאחדו . הסוציאליזם ומרקסיזם זה חלק מהזהות של אוהדי הפועל , חלק מהעבר שלנו. הכוונה ל"פועלי כל העולם התאחדו" היה קריאה של מרקס להתאחד למען שיוויון זכויות, הוא הציע תחילה להציב דמוקרטיה ושיוויון חברתי . כמו כן הוא אחד מהאחראים הגדולים של האמנציפציה ליהודים , וניסה לעשות אותו שיוויון אתאיסטי. שרצון השווה אותי לנאצי פאשיסט זה פגע בי , אני מתכוון להמשיך את החרם , אחרי טימטום של כתב שלא קרא את ההיסטוריה . לא צרריך לתת לו במה בכלל.
 

RED OR DEAD BS

New member
אז בעצם אתה אומר לי

שהסיבה שהחלטת לאהוד את הפועל ת"א היא בגלל מה שהסמל שלה מייצג וכך שאר האדומים?
 

סטלנרי

New member
אני אוהד את הפועל

מסיבות לא ברורות . כי אני אוהד אותה מגיל צעיר , שעוד לא ידעתי מה זה סוציאליזם וקומוניזם. אבל היום חלק מהסיבות שאני אוהד אותה זה שאני מסיכם עם האידאולוגיה שמייצגת את הקבוצה.
 

RED OR DEAD BS

New member
בולשיט

אתה אוהד הפועל בלי שום קשר לאידאולוגיה, נטו מאהבת הקבוצה, אי אפשר להחליף קבוצה, הקבוצה גם לא מייצגת כבר שום אידאולוגיה, המועדון הוא סמל בפני עצמו.
 

סטלנרי

New member
אז אתה טועה ידידי

אני למשל לא יכול לאהוד את בית"ר בלגל האידיאולוגיה של האוהדים שלהם . כנ"ל נבחרת ישראל , נבחרת ששרה "שמעון גרשון בן זונה " , מי שלא קופץ אדום ושריקות לעבאס סוואן לא מייצגת אותי (לעומת אירלנד). עובדה שלאציו מייצגת את הימניים , אטלאנטה את השמאלנים . פוליטיקה קשורה לספורט והרבה.
 

RED OR DEAD BS

New member
אתה לא יכול לאהוד את בית"ר בגלל

שאתה אוהד הפועל ת"א, וגם אני לא יכול לאהוד את בית"ר כי אני אוהד הפועל ב"ש, לא העברתם שום מסר אידאולוגי בזה שתליתם את השלט הקומוניסטי (שלטון שבדיעבד הביא לרציחתם של מיליוני אנשים). מסכים פוליטיקה קשורה לספורט, אבל זה כבר לא פוליטיקה, לאציו קבוצה פאישיסטית, השחקנים שלה פאשיסטים והמועדון עצמו מאמין באידאולוגיה הפאשיסטית, כך שאוהד לאציו אוהד אותם מהסיבות הנ"ל ולא בגלל אהבת הקבוצה. אי אפשר לקשר את זה להפועל ת"א, הפועל ת"א הוא לא מועדון קומניסטי, הנהלה לא דוגלת במרקסיזם וכך רוב האוהדים. אוהדי הנבחרת בנוים מאוהדי הקבוצות השונות בארץ, אם אתה חושב שכמה גזענים של בית"ר ימנעו ממני להזדהות עם נבחרת ישראל ולאהוד את ארצי אתה טועה.
 

סטלנרי

New member
אין שום קשר

אני מדבר איתך בכללי , שאני לא מסכים עם האידיאולוגיה ומה שמייצגת בית"ר ירושלים שהוקמה ע"י תנועת בית"ר . כמו שהפועל ת"א הוקמה ע"י הסתדרות העובדים , זה אותו דבר! זה העבר של המועדון , זה מה שייצג אותנו כל השנים , כשמאלנים , אשכנזים , וכ'ו. ואני לא מדבר על הפועל ב"ש , שאין לי מושג מי הקים אותה , מה הקים אותה וכ'ו, אני מדבר על הפועל ת"א , מועדון שייצג את הפועלים . אין הבדל בין לאציו , שהמועדון ממש לא פאשיסטי , וגם השחקנים ממש לא פאשיסטים (חוץ מדי קאניו). ובקשר לשלטון הקומוניסטי , בסופו של דבר אותו צבא אדום שהיה עם הסמל הזה הציל חיים רבים במלחמת העולם השניה , שיחרור אושוויץ לא אומר לך כלום?
 

RED OR DEAD BS

New member
אי אפשר להתעלם גם מרציחתם

של מתנגדי המשטר. גם אני לא מסכים למה שעושים אוהדי בית"ר אבל זה לא נקרא אידאולוגיה. הייתם תולים שלט - " כן להתנתקות" זה היה אולי משקף את השקפותיהם של אוהדי הפועל ת"א (שלפי טענך ברובם הם שמאלנים). אם אתה מאמין במרקסיזם ואתה אומר שזה חלק מהסיבות שאתה אוהד את הפועל ת"א (שלפי דעתי אני שוב אומר כבר לא מייצגת שום משטר או אידאולוגיה, כיום המועדון הוא סמל בפני עצמו) אז אתה במיעוט, רוב אוהדי הפועל ת"א אוהדים אותה כי הם אוהבים אותה ואין לזה קשר ל(אין) אידאולוגיה שלה.
 

סטלנרי

New member
תתפלא

שאנשים משער 2 ו13 אמרו לנו שהם בכו מהתרגשות שהם ראו את השלטים האלה. אולי גם מצעד 1 במאי , זה מצעד קומוניסטי תומך בהרג של מיליוני אנשים?? "כן להתנתקות" זה לא רק שמאלנים , זה גם ימנים, שמאלני זה יותר מויכוח על שטחים , זה גם ההשקפת עולם שלך על שירותי רווחה , חברה וכ'ו . ושוב אתה חוזר על אותו משפט שאתה צודק , הפועל ת"א לא מייצגת שום משטר או אידיאולוגיה , אבל זה הזהות של המועדון . אוהדי אייאקס מכניסים דגלי ישראל ליציעים , למה על זה אתה לא אומר כלום ? וזה עוד יותר דבילי , הם לא עושים את זה בשביל הזהות שלהם , הם עושים את זה כדי להתגרות ביריב . אוהדים בעלי השקפה פוליטית ? צסק"א סופיה (ימנים קיצוניים) , טורקידה זאגרב , סטיוואה בוקרשט , אטלאנטה , אינטר , רומא , הכוכב האדום בלגרד ( תקרא על ההיסטוריה של המועדון הזה, תראה איזה שינויים הוא עשה בעבר)
 

RED OR DEAD BS

New member
אייאקס לא תולים כרזות בעד משטרים

טוטאליטרים, מייסדי אייאקס היו יהודים. בדיוק כמו שמכבי חיפה אימצו את השם הקופים. אתה מאמין במרקסיזם, דבר שהוא טוב לדעתי, אבל בדיעבד גרם למותם של מליוני אנשים, שיחרור אושוויץ? גם בלי מחנאות ההשמדה ברית המועצות הייתה נלחמת בנאצים, כי זה ניגוד מוחלט, הם רצחו מתנגדים בעם שלהם אז שלא ירצחו מתנגדים מעמים אחרים? זה לא השקפה פוליטית, אמרתי מבחינתי תתלו שלטים על השלום וכו', זה השקפה פוליטית, אין מפלגה קומוניסטית בישראל. ולגבי אלה שבכו מהתרגשות, תשאל את אלה שזה לא הזיז להם בכלל, ואלה שהחזיקו את השלטים, תראה אם זה אומר להם משהו.
 

סטלנרי

New member
דביל , אף אחד לא בעד משטר

טוטאליטרי! מבחינתי בשבת נורתה יריית הפתיחה של המאבק לזהות העצמאית שלנו כאוהדי קבוצת הפועלים. אז חלק מסתכלים על הפטיש והמגל כסמל לסוציאליזם/מרקסיזם/קומוניזם, כ"חזרה לשורשים". החלק השני מסתכל על זה כ"הדבר הזה שיש מסביב לאיש שבסמל" לא רואה שום רע בכך, אף אחד לא ניסה לעשות מניפיסט. אבל שוב , לא עירבנו פוליטיקה אלא אידיאולוגיה. אני מאמין שבמבחן התוצאה הקהל של הפועל מורכב ברובו מאנשי שמאל. אני מאמין שבקרב הקהל של הפועל יש את הגרעין המרקסיסטי הגדול ביותר ביחס לשאר קבוצות הליגה . תנועת העבודה ,ההסתדרות, ארגון הספורט הפועל - כולם היו ארגונים סוציאליסטים. הפטיש והמגל והדגל האדום כסמלים שמשו את תנועת העבודה וההסתדרות ומשם באה הפועל , כל הפועל והפועל תל אביב כקבוצת הדגל קצת יותר מכולן. יש גרעינים בקבוצות כמו סט. פאולי, א.א.ק אתונה, פיאצ'נזה, ליבורנו, ורדר ברמן וכו' וכו' שהם אנרכיסטים-סוציאליסטים ומניפים דגלים ושלטים כאלה במשחקי דרבי או נגד קבוצות של הימין. אני מניח שלא כל הקהל של הקבוצות האלה הוא אנרכיסטי-סוציאליסטי, ועדיין הדגלים והשלטים האלה מונפים, כמו שלא כל אוהדי בית"ר הם גזענים ואפילו לא כולם אנשי ימין, מצביעי מרצ אוהדי בית"ר חיים בשלום עם זה ששם הקבוצה שלהם הוא בית"ר. הם מבינים שהם אוהדים אותה בלי קשר לאידיאולוגיה, הם לא אוהדים אותה פחות מאף דביל במזרחי שבא בשביל לקלל ערבים, והם מצליחים לאהוד את הקבוצה בלי להתייחס לאידיאולוגיה, א-ב-ל הם לא מנסים לנתק את הקבוצה מהמסורת שלה. מה הבעיה בלהיות קומוניסט??? - כי בברה"מ השתמשו בתירוץ הזה לרצוח מיליוני בני אדם, מדינות קצת יותר "נאורות" ו"דמוקרטיות" השתמשו באידיאולוגיות פחות מתוחכמות לחסל קבוצות באוכלוסיה שהפריעו. הקומוניזם הינו רעיון טוב (נתון לויכוח) שביצועו במאה הקודמת היה כשלון. נקודה. אני גאה כשקוראים לי קומוניסט(למרות שההגדרה המדויקת הינה סוציאליסט). 2. האם האידיאולוגיה ברורה לכל מניפי הדגלים השער 5 ? אפשר לחשוב שכשאנחנו בוחרים בקלפי, יש בינינו יותר מ20% שיודעים בדיוק מהי האידיאולוגיה של מפלגתם או מי נמצא במקום ה32 ברשימה. 3. "פועלי כל העולם התאחדו" הינה אחד הקריאות של הקומוניזם, אבל הינה גם קריאה של האינטרנציונל הסוציאליסי שלאיחוד עולמי של כל פועלי העולם, לאו דווקא לשלטון קומוניסטי כלל עולמי אלא עזרה והדדיות בין מפלגות הפועלים בעולם. 4. לסמל הפטיש והמגל יש עבר קצת יותר רחוק מזה של ברה"מ, במיוחד שבמרכזו עומד הפועל שמפגין את שריריו http://www.schicklerart.com/exhibitions/khaldei/exhibit/Images/YK_Reichstag03.jpg תזכור את התמונה הזאת. ומקווה שעניתי על הכל
 

RED OR DEAD BS

New member
קודם כל דביל תקרא לאחיך

אתה קצת סותר את עצמך,"אבל היום חלק מהסיבות שאני אוהד אותה זה שאני מסיכם עם האידאולוגיה שמייצגת את הקבוצה."-"כמו שלא כל אוהדי בית"ר הם גזענים ואפילו לא כולם אנשי ימין, מצביעי מרצ אוהדי בית"ר חיים בשלום עם זה ששם הקבוצה שלהם הוא בית"ר. הם מבינים שהם אוהדים אותה בלי קשר לאידיאולוגיה, הם לא אוהדים אותה פחות מאף דביל במזרחי שבא בשביל לקלל ערבים, והם מצליחים לאהוד את הקבוצה בלי להתייחס לאידיאולוגיה, א-ב-ל הם לא מנסים לנתק את הקבוצה מהמסורת שלה."זה לא אמור להיות מנוגד?, אם לטענתך לכל קבוצה ישנה אידאולוגיה והשקפה פוליטית אשר אותה היא מייצגת, איך תסביר את חברי מר"צ האוהדים את בית"ר? מה זאת אומרת לנתק את הקבוצה מהמסורת? מסורת גזענית? לפי טענתך הם בכלל לא מסוגלים לאהוד אותה, כי האדיאולוגיה יכולה להיות סיבה מכרעת בבחירת הקבוצה האהודה, הוכחתי את מה שרציתי, אהבה נטו. אמרתי לך לא להיות קומניסט? כל איש ואמונתו יחיה. " האם האידיאולוגיה ברורה לכל מניפי הדגלים השער 5 ? אפשר לחשוב שכשאנחנו בוחרים בקלפי, יש בינינו יותר מ20% שיודעים בדיוק מהי האידיאולוגיה של מפלגתם או מי נמצא במקום ה32 ברשימה." מה הטעם להעביר מסר אידאולוגי כאשר רק 20% מסכימים/מבינים אותו?, לך תעשה הפגנה עם התומכים של המסר הזה, אל תניף אותו במגרש שגם אתה יודע שרובם לא מבינים מה זה אומר. הפועל ת"א לא מייצגת את הפועלים, ואם זה מה שהיא ניסתה לעשות אז מצבה גרוע, להיפך תדמית אוהדי הפועל שונה לחלוטין מתדמית הפועל ממעמד הביניים. נו מה אתה רוצה להביע בכך שהאוהדים של ורדר ברמן מניפים דגלים נגד קבוצות הימין, מי אמר שזה בהרכח נכון וצודק? אתה חושב שהצלחת להשיג מסר אידאולוגי במעשה הזה?, הצלחת להשיג רק גינויים של המעשה, מצטער אני לא חושב שלהביע עמדות פוליטיות במגרש זה נכון עד כמה שזה בלתי נמנע. אם כל ההשקעה הייתה מופנת לעידוד נטו של הקבוצה שלכם הפועל ת"א ולא להעברת מסר אידאולוגי הייתם מעלים את תצוגת העידוד בכמה דרגות. מה אתה מנסה להסביר לי מה הקריאה של "פועלי כל הארצות התאחדו"? אתה חושב שזה באמת משנה? זה מה שמייצג אותך, לא את אוהדי הפועל ת"א. לא רוצה להתווכח אם להיות קומוניסט זה טוב או רע, כל אחד יחיה עפ"י אמונתו. ואין טעם יותר לטחון מים, זו דעתי.
 

סטלנרי

New member
טמבל אני קורא גם לאחי ../images/Emo13.gif

חברי מר"צ שאוהדים בית"ר , אני מעריך שהם אוהדים את בית"ר עוד לפני שקמה להם המסורת הגזענית הזאת , כך שכרגע, במצב שהקבוצה נחשבת לקבוצה הגזענית בארץ , הם מסתדרים עם זה, אבל לא משתפים פעולה . רובנו יודעים מזה אומר , אני לא בטוח שכולם תומכים בזה , העיקר שהרוב התרגש מזה, וקיבלנו מאות תגובות על זה שהמופע היה ענק , יותר גדול מה3-1 שהיה לפני שנתיים . התדמית של אוהדי הפועל לא רלוונטית , אני לא מדבר איתך על תדמית , אני מדבר איתך בעובדות , הפועל ת"א ייצגה את הפועלים , היא הייתה קבוצת הדגל של ההסתדרות. אתה חייב ללמוד מזה מסר פוליטי ומזה מסר אידיאולוגי , איפה רשמתי "סטאלין המלך"? אני תומך ברעיון הכללי של הקומוניזם , חס וחלילה תמכנו בשילטונו של סטאלין, שזה עיוות הקומוניזם . זה מייצג את המועדון!! המועדון ייצג את הפועלים!! השורשים שלנו, והשם שלנו הוא עוד מתקופת אלה שהקימו ישובים רבים בארץ הזאת שתמכו באותם רעיונות מרקסיסטיות, אם עכשיו יש כאלה שלא מבינים מזה אומר בכלל , זה אומר שאנחנו צריכים להתרחק מהשורשים שלנו ? זה מה שהמועדון מייצג , ושוב אני אתן לך את דוגמת בית"ר. אני בטוח שמרבית אוהדי בית"ר הם אנשים טובים וטהורים מגזענות כלשהי , אבל יש חלק גדול אצלהם ששר "מוות לערבים" וכ'ו.
 

RED OR DEAD BS

New member
אז אחיך הוא לא הדביל היחיד במשפחה;-

ברור שאסור לשכוח את השורשים, אבל תעצור ותחשוב, של מי הם השורשים האלו?אתה גדלת על רעיון קרל מרקס? אתה עבדת בשדות? השורשים הלאה הם של הילד בן 13 שקופץ בשער 5 צהוב?הקבוצה בהחלט מייצגת עמדה פוליטית, כמו בית"ר, ובפוליטיקה לא כולם מסכימים אבל חיים עם זה. אתה צריך להבין, כאשר אתה מניף בגוואה את הסמלים שהיו מזוהים בעיקר עם משטר טוטאליטרי אתה לא יכול לצפות שאנחנו נקח את הצד החיובי של מה שמסמל הקומוניזם, אנחנו נקח את כל המשתמע מכך ולרוב זה יהיה הצד הבעייתי.באותה מידה יכלת להניף את סמל המפלגה הנאצית, ולאמר שאתה דוגל בדרך בה הם חיסלו את האינפלקציה בגרמניה והעניקו שיוויון כלכלי. קיבלתם מאות תגובות? אבל היו אלפים ביציעי הפועל, זה בהחלט השורשים של מקימי הקבוצה, חברי הסתדרות הפועלים, אבל לא השורשים שלך ולא של אלפי האדומים ביציע, אתם לא נמשכתם לקבוצה בגלל האידאולוגיה שלה אלא בגלל אהבתכם אליה. לגבי בית"ר- זו לא אידאולוגיה, זו פוליטיקה, רובן מזוהים עם הימין ורואים את במשחקים. השם שלכם הוא עוד מתקופת אלה שהקימו את הקבוצה? זה לא אומר לי כלום, אתה לא אוהד אותה בגלל השם אתה אוהד אותה מאהבה, אהבה טהורה.
 

שחר .ו

New member
אתם לוקחים את העניין יותר מידי

ברצינות. סמל הפטיש והמגל מופיע בסמל של הפועל ובחולצות השחקנים ,זו עובדה שאי אפשר להתעלם ממנה. האוהדים של הפועל כחלק מגימיק (אני מודה) ומשהו להתפס בו שייאחד את כולם נתפסו בקומניזם- כן, אני לא אוהב את העניין של דגליי קובה וברה"מ ביציע, אבל זה לא משהו שאי אפשר לחיות אתו, זה נחמד זה מסמל משהו מעבר לספורט ומי שלוקח ומחפש את המשמעויות השליליות של הקומינזם בתצוגה מרהיבה ,לא אלימה בלי פירוטכניקה מסוכנת הוא סתם קטנוני, הסמלים האל המייצגים בראש ובראשונה את הפועלים, זה עדיף על דגליי השטן ודגליי השיטנה ליריבה.
 
למעלה