חרוזים בסריגה,מקרמה,ועוד

  • פותח הנושא t42
  • פורסם בתאריך
הכל מדהים

ו.. גם אני "חליתי" לאחרונה ב"סרגת"... אבל המצלמה שלי חולה על באמת- והיום הכנסתי אותה ל"בית החולים" לתיקון.. בקיצור- עבודות מקסימות- וכמובן שהצמיד מדהים, מענין ומיוחד !
 

t42

New member
הכנת כדור סרוג מוזהב ..../images/Emo113.gif

.....את הכדור הסרוג הכנתי מחוט ריקמה מוזהב ,...עם מסרגה אחת מ"ס 1.00...בתחילה יש להעלות 4 עיניי שרשרת ולסגור לעיגול...בשלב השני יש לסרוג 10 חצאי עמוד סביב בתוך העיגול....וממשיכים לעלות בשורות עם הוספה של כ-2,3 עמודים בכל שורה כדי ליצור כיפה שתכסה את מחצית החרוז שבחרתן ,,,, לאחר שהגעתן לאמצע החרוז...מכניסים את החרוז לתוך הכיפה ומתחילים להוריד את מ"ס חצאי העמוד ע"י דילוג עין שיתאים לקוטר החרוז... בעיקרון ...החלק הראשון והשני זהים במ"ס העמודים רק בסדר הפוך.... ...ממשיכים עד לסגירה ואת שארית החוט מכניסים לתוך החרוז ,,,משחילים תייל מתכת ליצירת טבעת השחלה ,,,והחרוז מוכן! ...מקווה שההסבר מובן,,,,ובהחלט אשמח אם יש למישהי מהסורגות שביניינו תרשים מסודר להסבר,,,שיתקבל בשימחה... ....בהצלחה
 

t42

New member
צילום של חוט הזהב../images/Emo113.gif

...גלשי......תציצי....(-:
 

קולית1

New member
WOW כמה שזה יפה במיוחד

המקרמה חבל"ז. וכמובן שאלות באיזה חוט עשית את המקרמה? אפשר צלום? ואפשר סקיצה של החרוז? קולית
 

t42

New member
קולית.........

..אצלם כבר מחר את חוט המקרמה .....זה חוט שעווה כסוף בינוני....וסורי...אבל אין לי סקיצה של החרוז....השתדלתי להסביר את התהליך ...תראי אם מובן לך....אני בטוחה שקיימת סקיצה לסריגת הכדור לי איין,,!,,אני,(-:כמו תמיד פשוט זורמת עם החומר ,,,וסקיצות לפעמים "מפריעות לי" להתפרע(-:.... תודה על המילים המפרגנות....(-:
 

קולית1

New member
אחרי שכתבתי ראיתי את ההסבר

ברור מאד ושוב הכל יפה אבל המקרמה פשוט מעלף בכלל העבודות שלך מאד מיוחדות קל לזהותן קולית
 
העבודות כל כך יפות ומענינות.

תענוג לעיין. מצפה לראות עוד עבודות שלך בעתיד. נהדר!!
 

t42

New member
מחרוזת "קלילה" בזהב הסבר../images/Emo113.gif

.....החומרים הם חוט זהב וחרוזי ונציה מסרגה אחת מ"ס,,1.00 -1.50.... ....בשלב הראשון יש להשחיל את החרוזים על מנת שנוכל "לאסוף" אותם בחריזה.....משחילים כ30-40 ס"מ של חרוזים על החוט ,,,[,עדיף להשחיל יור חרוזים משצריך..]..ומתחילים ... בתחילה יש לסרוג 10 עיניי שרשרת...ואז מעלים 3 חרוזים מה"סטוק" על החוט וסורגים עיין שרשרת אחת צמוד לחרוזים ,,,כדי ליצור את המשולש הקטן של החרוזים...וסורגים 4 עיניי שרשרת ושוב מעלים 3 חרוזים וסורגים 5 עיני שרשרת....וכך הלאה ...... במחרוזת יש 2 שורות,,,,אבל אפשר שורות נוספות למראה עשיר יותר...כמובן.. כמו שהזכרתי בתצוגה מעל.....המחרוזת "קלה" [במשקל לטעמי] ,,,משום שגם החרוזים וגם החוט הם בעלי משקל מועט ,,, ...מקווה שהצלחתי להסביר את תהליך ההכנה למחרוזת ,,,, בהצלחה ,,,מצרפת תקריב מקווה שיעזור.... וערב נעים ורגוע....(-:T42
 
=== T42, אודה לך אם תסבירי .......

לגבי המחרוזת הקלילה עם חרוזי הונציה איך את מסיימת את הסריגה והאם זו מחרוזת אחת ארוכה שמלפפים סביב הצואר כך שיהיו 2 שורות או אחרת ? העבודות שלך ממש לתפארת. יצא לך משהו משהו.
 

Kroizmanonit

New member
את פשוט מדהימה אותי כל פעם מחדש../images/Emo70.gif

צמיד המקרמה מדהים, ואני מנסה לסרוג כזה כדור כבר יותר משבוע, תודה על ההסבר הולכת לנסות..
 

t42

New member
קטניקו......(-:

נראה לי שהייתי צריכה להוסיף לציצים גם יד ,,,,לצמיד וטבעות.....זה כבר פרוייקט אחר....(-:.... תודה רבה (-:
 

t42

New member
אז.....

הצלחת להכין כדור סרוג???אשמח לראות..(-: ותודה על הפירגון...
 

bashsara

New member
וואו... המחרוזות משגעות, והצמיד

פשוט מטריף, הוא מהמם ביופיו
הכל מ ק ס י ם
 

מ ש כ י ת

New member
כבר מזמן מזמן נגמרו לי המילים

למראה העבודות שלך... את פשוט אלופה, אפשר לבוא לגור אצלך? אולי משהו מהכשרון הנפלא שלך ידבק אלי
 
למעלה