חרא של מצב רוח יש לי

חרא של מצב רוח יש לי

מה קרה שם, הוא שואל ואני בהתנשאות מרגיזה עונה, אם היית רוצה לדעת היית טורח להיות למעני. ואני בכלל לא בטוחה שיש קשר, סתם איכסה של מצב רוח.
 

עמי

New member
בוקר טוב

אם את מסתכלת מסביב, את תראי שיש מישהו שנמצא שם למענך, ואפילו "טורח" לפעמים כל מה שצריך הוא להביט. חיבוק
 
קריאת מחשבות

תמיד יש מישהו למעני, אם אני רק אומר. לפעמים אומרים אבל הצד השני לא לוקח את האמירה ברצינות, לפעמים לא אומרים בכלל ומצפים מהצד השני שיבין לבד עד כמה זה חשוב, עד כמה זקוקים לו. ולפעמים כועסים על משהו שלא ממש קשור ומוציאים את זה על כולם.
 

עמי

New member
תחשבי על זה ככה

אם את יכולה לומר את המשפט "תמיד יש מישהו למעני, אם אני רק אומר" ועוד לדעת שיש לו ביסוס במציאות - הרי שכבר זכית. ואת יודעת מה, גם בקשר הכי נפלא והכי טלפתי, לא מצליחים להבין הכל לבד, בלי לדבר. מלבד זאת,גם לדעת שזקוקים לך, זו מחמאה גדולה שחשוב להעניק מדי פעם ליקרים לך. לומר "אתה יודע, אני ממש זקוקה לך עכשיו" בטון הכי נקי, אחרי זה, הוא כולו שלך (או שהוא לא ראוי לך, תמיד יש שתי אפשרויות)
 

BooBee

New member
אני מסכימה עם עמי

לפני שנה הייתה לי תקופה נוראית. ממש נוראית. אני פשוט הלכתי לחברה שלי ואמרתי לה "תשמעי, אני זקוקה לך. אני שוקעת ואני צריכה שתחזיקי לי את היד, אני צריכה שתתפסי אותי כשאני נופלת, כי זה כבר קורה וזה מרגיש נורא". ככה, במילים האלה דיברתי אליה, לא בדרמטיות, אלא מהמקום הכי עמוק בנפש שלי. והיא היתה שם. לחבק כשאני נופלת, להקשיב כשאני בוכה, להגיש לי טישו ופשוט להיות שם עבורי ולחזק אותי. בזכות האהבה שלה ושל חברותיי האחרות אני התעלתי מעל האפיזודה הזו בחיי. היה לי נורא קשה לבקש, כי אני תמיד נתפשת כ"החזקה" של החבר´ה. היה קשה לי להודות בכך שאני קוקה לתמיכה. בסוף עשיתי את זה וזה השתלם. אני כבר מעבר לתקופה הכי מרה בחיי. בהצלחה לך, רויטל.
 
למעלה