חקיינית של שירי...

ואו!!!!!../images/Emo2.gif

היא מגרמניה!? היא ממש טובה,ואני לא מאמינה שהיא הזמרת הכי אהובה עליה,איזה כיף
 

אורון V1

New member
זאת לא חקיינית של שירי

זאת אוהדת גרמניה מהפורום הבינלאומי שלה. האמת היא שבדיוק עמדתי לפרסם את הקישור כי חיכיתי לקבל קישור ממנה. הסיפור שעומד מאחורי זה הוא ששאלתי אותה, היות וראיתי קליפים שלה מבצעת שירים, מתי היא תעלה ביצוע של שירי וגם כתבתי עבורה באנגלית את המילים של "יותר טוב לסלוח" והתוצאה לפניכם.
 

linoy7

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo41.gif

סליחה נו, היא הצחיקה אותי
אבל היא חמודה
 

just adiki

New member
איזה עניים מדהימות!../images/Emo99.gif

והיא שרה את המילים ממש טוב. כל הכבוד לה!
 

DanDan1

New member
הראו אותה אתמול ב"היום שהיה"

בקטע "רגע של נחת".. מדהימה שכזו.
 
למעלה