חצי
:
WANTED

martines

New member
שוב, לאט כדי שתבין

בכביש איילון בקטעים בהם אין שוליים המהירות המותרת היא 60 , יכול להיות שאתה לא נוסע שם הרבה או שאתה טס כל כך מהר שאתה לא מספיק לראות את התמרור אבל המהירות המותרת בקטעים מסוימים היא 60.
 

be_roo

New member
נו באמת

עכשיו כל מי שטוען שאתה טועה הוא טייס מסוכן. עם איילון יש לי הכרות קרובה ואתה טועה. היות ואתה גם לא בר ויכוח, אסיים את דברי כאן.
 

wil

New member
התכוונתי שתספר על התאונה שלך.

ולגבי הטענה שלך: 1. למיטב ידיעתי מדובר בכביש מואר. 2. מרחק עצירה מ-100 קמ"ש הוא אולי 70-80 מטר (נהג לא ישנוני, רכב תקין, זה כל מה שצריך) - אם הכביש חשוך וריק אז נוסעים באורות גבוהים שמאירים ל-100 מטר. 3. גם אם נוסעים באורות נמוכים, הרכב התקוע יזוהה לפני שמגיעים למרחק 30 מטר ממנו, וזה נותן קצת יותר משניה ומשהו להגיב. זה אמנם לא מספיק לבלימה אבל מספיק להתחמקות (מדובר בכביש ריק עם מספר נתיבים, כן? אם לא היה ריק אז היינו מבחינים ברכב התקוע עקב אורות הרכבים האחרים) 4. ברכב פרטי ממוצע תמרון התחמקות כזה, אפילו חריף, יעבור בהצלחה ללא התהפכות. (בג'יפ זה כבר סיפור אחר) אנא ספר על ההתהפכות שקרתה לך, זה באמת מעניין.
 

martines

New member
הכביש לא היה ריק

הרכב שלה פשוט עמד באמצע המסלול, ובמסלול המרכזי טסו מכוניות במהירות של 90 100 מה שלא איפשר לי לסטות למסלול המרכזי. נתתי בלימת חירום תאמין לי שבלילה בתנאי התאורה שהיו לוקח כמה שניות לזהות שהרכב מולך במסלול עומד. כשהתחלתי ליסוע שוב ראיתי שזו נהגת, לא הייתי סלחן יותר במילים אם זה היה זכר. אם אתה נתקע באמצע מסלול בכביש שטסים עליו בלילה אתה כנראה סובל מפיגור שיכלי אם אתה לא מפעיל איתות אזהרה.
 

שי ז.

New member
אם אתה טס במקום שאין לך ראות מספיקה

אז אתה זה שסובל מפיגור שכלי. אם היה קופץ ילד לכביש או שהיא היתה עוצרת אחרי רכב אחר שנתקע (והיא היתה מספיקה לעצור כי היא לא טסה איפה שאין ראות) אז גם היא היתה אשמה? כשיש מכשול בכביש שעמד שם ואתה לא ראית אותו כמו שהאחרים ראו אז הבעיה היא בך ולא במכשול.
 
יש הבדל בין רכב שבולם לבין רכב שעומ

רכב שבולם יש לו מרחק בלימה מסויים , ומרגע הבלימה נדלקים פנסי הברקס כך שיש אות אזהרה לבלימה בניגוד לרכב שעומד במסלול זה אפילו אני יודע.
 

שי ז.

New member
ואם הרכב ישן ובלי אור בחלון

איך אתה מבדיל בין אור בלימה לאור אחורי רגיל?
 

Ambitionz

New member
לפי מה שאתה מתאר, היו עוד מכוניות

על הכביש, ולא מעט, לכן לא הצלחת להתחמק מנתיב אלא רק לבלום חזק. האם מאחוריך היו עוד מכוניות, או שכולם במפתיע בחרו דוקא את המסלולים שלא אפשרו לך לעבור נתיב? אולי זה פשוט כי כולם שמו לב לרכב תקוע באמצע נתיב? זה מזכיר לי מקרה שקרה לי כמה ימים אחרי שקיבלתי רשיון, רכב נעצר בנתיב הימני בכביש של 3 מסלולים בתוך העיר, מתוך כל הרכבים אני הייתי היחיד שלא מצא זמן נכון לעבור נטיב ולא ראה בזמן את הרכב שתקוע (גם, לא הדליק אורות אזהרה, ושוב, בלילה) ונאלצתי להאט למהירות איטית ולחכות לכל המכוניות שיעברו. לדעתי, חלק מהתקפות שלך לתגובות שהיו פה בשרשור בנוגע להצדקת חוקי התנועה הם כי פשוט אתה חסר כשרון נהיגה ולכן חושב שכולם ככה. חוץ מזה שדי ברור שגם הבחור השני שכל הזמן מצדיק אותך, הוא אתה, וזה פתאטי. מה גם שאתה דמגוג שמתחמק בצורות מטופשות מתגובות ענייניות לדברים, או שפשוט אתה לא מבין אותם. קצת מודעות לעצמך ותבין שאתה בכוונה לא מוכן להוציא את הראש מהקיר.
 

enigo

New member
אלוהים, איך שאתה נאחז בקש...

הרי לשיטתך, גם 60 קמ"ש הם מהירות מסוכנת, שם ובכל כביש - מה קורה אם צנחן רחיפה נסחף מהכרמל ונאלץ לבצע נחיתת חירום באמצע המסלול שלך, פחות מ-20 מ' לפניך? הרי גם ב-60 קמ"ש אתה תדרוס אותו! מעתה אמור: כל מהירות היא מוגזמת, אם רק תתנו לי זמן לחשוב על סיפור מצוץ מספיק!
 

שי ז.

New member
אתה מודע לזה שהחלק מצומת גלילות

לתוך תל אביב של כביש החוף הוא דרך עירונית? מה שחשוב זה ליסוע לפי תנאי הדרך. אם יש לך שדה ראיה מספק, כביש פנוי וללא אפשרות להפתעות אז סע יותר מהר אבל אם באותו הכביש בדיוק יש ערפל כבד סע במהירות של 5 קמ"ש ואף פחות מזה. אני לא נוסע כמו מטוס אבל גם לא לאט (100-110 מחוץ לעיר ובעיר בהתאם לתנאי הדרך וההמיקום אבל לא עובר ביותר מ 10 קמ"ש את המהירות המותרת). מה שחשוב זה ליסוע במהירות הנכונה ואם אתה לא ערני מספיק או לא כשיר מכל סיבה אחרת (אפילו הצטננות קשה היא סיבה לאי כשירות) אז אל תנהג כלל.
 

enigo

New member
אפשר עוד פרטים נתי?

ובעיקר - האם התהפכת בגלל מהירות מופרזת ע"פ החוק, או בגלל מהירות מופרזת ביחס לתנאי השטח, שהם שני דברים שונים לחלוטין? בכביש המתואר, כפי שהוא מתואר (לא מכיר אותו) 100 עונה להגדרה הראשונה אבל לא לשניה, בעוד שבמצבים מסויימים 85-90 עונה יופי רק להגדרה השניה.
 

פומפיה

New member
בוחטה של שטרות מתחת לשולחן.

וברצינות, תשמע, קשה לסבן אותם... קצין המשטרה ידע בדיוק על כמה נתפסתי ("הוא הוריד לך 5, נכון?!"), הטיף לי ("את צריכה לנסוע לפי החוק, מותר שם 60 קמ"ש!"), "אני לא מעניש, אתם הנהגים מענישים את עצמכם"... הסברתי שהשתלבתי עם התנועה ("מה זה השתלבת, אסור לך בכל מקרה לעבור את המהירות המותרת"), שאין לי הרשעות קודמות, הוא שאל מה אני עושה בחיי והבין שאני בחורה מהוגנת (וגם זקוקה לרכב)... וזהו.
 
למעלה