חפירה ארכיאולוגית על הרפורמה בדן..
שלום לכולם אז אחרי שחברה שעוסקת במשהו שקשור לתחבורה ציבורית הגניבה לאוזניי שהולכים לבטל את קו 45 - חפרתי וחפרתי כמה שעות בפורום ובנט בכללי ולא מצאתי שום חלופה! אני, כמו סטודנטים חסרי ממון רבים, גרה בגבעתיים כי זה זול יותר מת"א, נחמד, וגם יחסית נוח להגיע. היה. הרעיון המקורי של קווים פרפריאליים שמתחברים לכמה קווים מרכזיים תדירים הוא רעיון אדיר. הייתי במקומות בהם יש את זה בחול - זה עובד נהדר! (כמובן רק אחרי שינוי בשיטת הכרטוס - אחרת זו גניבה). כלומר הייתי שמחה מאד אם במקום קן 45 אחד בתדירות של 25 דקות בממוצע , הייתי עולה על קו חוצה גבעתיים, מיניבוס בתדירות של 15 דקות, עד לתחנת "האב" כלשהיא ומחכה שם 2-3 דקות לאוטובוס מהיר לאוניברסיטה. עושה רושם שזה לא יהיה המצב. לא יהיה מכלל מענה למרכז גבעתיים - שכאמור יש פה המון סטודנטים. עושה גם רושם שהקווים המרכזיים - לא יהיו תדירים מספיק, וגם לא מרכזיים מספיק. (לדוגמה - קו מהיר ותדיר על ציר נמיר-אוניברסיטה) איזה מוסד בדיוק חשוב יותר בעיר מהאוניברסיטה הכי גדולה בארץ?!? קיצר - יש למישהו מפה של מה שהולך לקרות? היו דיונים על קווים מסויימים אבל בגלל שאני לא מכירה אותם כ"כ קצת קשה לי לדמיין. יש חלופה ל 45?