חנות קטנה ומטריפה

מרסלו1

New member
חנות קטנה ומטריפה

לפני שאכתוב,מרגיע את הנהלת הפורומים אני לא מפרסם ולא ממש מכיר את בעלי החנות, סתם היה לי נחמד להיות שם אתמול ומשתף. אתמול הייתי במסגרת העבודה באיזור ת"א, הלכתי ברחוב אלנבי וראיתי שיש שם חנות מאוד נחמדה לספרים בספרדית, החנות נמצאת בתוך סוג של סימטה שיוצאת מהרחוב. מאוד נהניתי, אני מאוד אוהב ספרים ומנסה לקרוא בספרדית כדי לשמור על היכולת הזו ולפתח אותה, בדר"כ אני לא מוצא ספרים בנושאים שמעניינים אותי אלא נאלץ להסתפק בספר וחצי שלעיתים יש בחנויות ספרים או במה שיש אצל ההורים, שם היה נחמד לראות שיש לו ספרים מהרבה תחומים וספרים חדשים. קניתי שם ספר על כלכלה (עיסוקי בחיי היום יום) וספר על מסע לטיבט (מקום שאני מאוד מעריך ואוהב). זהו........לי כבאר-שבעי החנות הייתה חידוש נחמד, כששאלתי את המוכר אם החנות חדשה הוא ענה "כן, אנחנו רק 24 שנה כאן" אז אני מניח שחלקכם מכירים. בכל מקרה חייב לציין שהתענוג די יקר.....המחירים שם קצת גבוהים, אני מניח שזה המחיר של התמחות בענף כזה צר.
 

skooby

New member
אני מכירה את החנות הזאת

ויש בה הכל, גם בעל החנות מאוד נחמד ויוע להמליץ על ספרים. מה שכן, המחירים די יקרים, אבל אם יש פעם ב.. את הכסף אני ממליצה בחום.
 

מרסלו1

New member
לא זוכר את המספר

אבל החנות נמצאת ברחוב אלנבי מרחק קצר מהכניסה לשוק הכרמל לכיוון בית הכנסת הגדול שיש שם (סליחה על התיאורים הגרפיים-אני לא תל אביבי)
 

sinderella4

New member
המספר

לדעתי הוא 99 +-, צמוד לבית קפה בשם 'שושנה בראון' או משהו בסגנון. בעל הבית אכן מקסים (גם לי אין שום אינטרס וואט-סו-אבר בחנות).
 

skooby

New member
כתובת מדוייקת וטלפונים

אני מקווה שזה בסדר לכתוב את זה כאן, הכתובת היא אלנבי 97 הטלפון הוא03-5660939 הפקס 03-5602250
 
למעלה