חמשת קטעי איש משפחה הנצפים ביותר ברשת

nadavhs

New member
חמשת קטעי איש משפחה הנצפים ביותר ברשת

איש משפחה היא אחת הסדרות היותר מפורסמות ברשת. למעשה כאשר הסדרה בוטלה מחאת המעריצים ברשת החזירה אותה לחיים. הרבה מקטעי הסדרה הפכו לקאלט גם בקרב אנשים שאינם צופים בסדרה. אז הנה חמשת הקטעים הנצפים ביותר:
 

nadavhs

New member
מקום חמישי

http://www.youtube.com/watch?v=2pNTrYd-4FQ במקום החמישי נמצא קטע שלא שודר אף פעם בטלויזיה. בפרק ג'ו מלמד את תושבי קוהוג לענות לשיחת חירום (991). בקטע החתוך אישה נרצחת בזמן שהיא מדברת עם המוקדן הלא מוכשר. הקטע נחתך בסוף כאשר זמן לא רב לפני השידור קרה מקרה דומה ולכן הקטע ירד.
 

nadavhs

New member
מקום רביעי

http://www.youtube.com/watch?v=9JhuOicPFZY אחד הקטעים האהובים עלי. פיטר מגדל שפם ומחליט להיכנס לחנות בשר איטלקית. בריאן מבקש מהמוכר סלמי אך פיטר מחליט להראות לו איך מדברים איטלקית, השאר היסטוריה.
 

nadavhs

New member
מקום ראשון../images/Emo47.gif

http://www.youtube.com/watch?v=2WNrx2jq184 בקמום הראשון פיטר לא מפסיק לשיר את הקלאסיקה Surfin Bird לאחר השידור השיר תפס כל כך שהוא נכנס מחדש למצעד הבריטי, דבר אשר השיר המקורי לא הצליח... כוחה של Family Guy
 

eliman27

New member
לדעתי יש פה פספוס של שני קטעים

1. ההקטע שבו פיטר ובריאן מגיעים למטה חברת ההמבורגרים במטרה למצוא חומר מפליל ומוצאים את הפרה שמספרת להם על התנאים שם. אחת מבדיחות השואה הטובות יותר ששמעתי אי פעם, אם כי אני מניח שלא כולם יגיבו אותו הדבר. 2. הייתי אומר שכל הפרק road to germany הוא יצירת מופת, אבל אם צריך לבחור קטע אחד הייתי הולך על סטואי וה-show and tell של החיות האירופאי.
 

CrazyDude2

New member
ומה עם הקטע - where is my money ??? גם חובה!

שסטואי מפוצץ לבריאן את הצורה! פשוט גאוני!
 

eliman27

New member
נכון, זה באמת היה קטע גדול.

אבל בכלל, כל הפרק עם הסטרואידים היה מעולה. שמתי לב שאחוז גדול מהפרקים על סטואי עשויים מצויין לעומת מקרים אחרים שבהם אם מתמקדים רק על דמות אחת בכל הפרק רובם לא יוצאים טוב.
 

mafakit

New member
לגבי 1 |אלפקה|../images/Emo218.gif../images/Emo228.gif

אחד הקטעים הטובים שלהם!
 
הקטע שלי

המכות היה קטע שסטואי רכב על בריאן שקרע אותי, אבל לא מצאתי, אך אמשיך לחפש
 
למעלה