חם או שנדמה לי?

חם או שנדמה לי?

הדם מתחמם והמוח הוזה ההורמונים מאיימים בשביתה בא להתעסק במישוש החזה לעשות גלגולים במיטה לפרוק את הלחץ שאך הצטבר להיאנח בקולות מנגינה לשים את הראש על כרית ולדבר מצידי על תולדות המדינה.. ואם כבר אנחנו שוכבים בעירום במיטה שנהייתה רטובה נהנה לנו יחד,ננצל את היום נעשה עוד טיפה אהבה....
 

נשית~37

New member
עכשיו

עכשיו חם
 

י פ ע ת

New member
אתה לא היית אמור להיות במקום אחר?

מה עשית פה בשעה כזו???? אני מה כ´פת לי ,הפסדת את סופי הפצצה!!!
 
ראיתי...ראיתי.....

לא רק יפה...לא רק פצצה....היא הורסת אמיתית.... די...לא רוצה לראות אותה יותר.............זה נהיה גרוע מפעם לפעם....
 

י פ ע ת

New member
וואלה? ראית? היית? לא ראיתי לך../images/Emo4.gif

אם היית....המנחה שם זה היה אחי <מתרברבת>חחחחח
 
למעלה