ציפי קונפינו
New member
חלת תלישות
בבקשה תעזרו... הכנתי חלת תלישות [בצקיצי] כבר מספר פעמים, החלה מדהימה! היום אני רוצה להכין חלה כפולה בגודלה, מה עושים? האם עלי להכפיל את כל החומרים, למשל: חצי קילו קמח - קילו קמח, 3 כפות סוכר - 6 כפות סוכר,,, או שבכלל מתכון אחר? נ.ב הפורום מדהים, לפחות 3 פעמים בשבוע אני מכינה מתכון אחר [במיוחד מתכונים של פירגה] וכל יום אני בודקת מתכונים חדשים. מחכה לתשובה, ענבל.
בבקשה תעזרו... הכנתי חלת תלישות [בצקיצי] כבר מספר פעמים, החלה מדהימה! היום אני רוצה להכין חלה כפולה בגודלה, מה עושים? האם עלי להכפיל את כל החומרים, למשל: חצי קילו קמח - קילו קמח, 3 כפות סוכר - 6 כפות סוכר,,, או שבכלל מתכון אחר? נ.ב הפורום מדהים, לפחות 3 פעמים בשבוע אני מכינה מתכון אחר [במיוחד מתכונים של פירגה] וכל יום אני בודקת מתכונים חדשים. מחכה לתשובה, ענבל.