חלום על תאונה

נעמה283

Active member
בוקר טוב אלישבע
הלילה חלמתי שאני נוסעת באוטובוס בכביש מהיר , לא אני הנהגת . ואז יש תאונה . יש לילה ...
אני רואה את עצמי שוכבת בחלום בתוך האוטובוס והעין שלי ממש נפצעה מהתאונה , ראיתי שהיא קיבלה מכה חזקה וזהו זה מה שאני זוכרת .. כאילו עוד שנייה אין עין ...
ההרגשה בחלום הייתה אדישה למצב ולא התייחסתי ...
רקע
היו לי בעבר מיגרנות חזקות עם אאורה באותה עין .
 
נערך לאחרונה ב:

אלישבע777

Well-known member
הי נעמה,

הפתיחה– נסיעה תמימה באוטובוס בכביש מהיר הופכת מייד לתאונה. נפילה ומכה חזקה בעין ויש לך מחשבה ( אבל לא חרדה!) שאולי איבדת אותה.

מבחינה רגשית – היית אדישה למצב! התאונה אינה משפיעה עליך. כאילו זה משהו רגיל...

הפרוש שלי לחלומך,

החיים [אוטובוס] חולפים בכביש מהר ולפעמים יש תאונות. את מקבלת את העניין מתוך השלמה שאת לא אשמה וזה סוג של אירוע שאין לנו שליטה עליו.

המחשבה על איבוד העין צריכה להדאיג אותך, אבל מאידך – את עינך מתעוורת. כלומר, לא קרה משהו נורא קשה כמו עיוורון. גם אין לך תחושת כאב בחלום. דברים קורים ומשאירים חותם אבל לא תמיד הם מורגשים באותו זמן. אולי התאונה היא נישואייך לאיש שאין לך הרבה אור איתו [ אינכם רואים עין בעין] אבל הוא גם לא מאוד גרוע. מעין גזרת גורל, או עין רעה, או הענות להפצרה של אימך, היא בחרה בו ואת לא יכולת לסרב לה. מאידך יש לך עבודה, את עדין רואה, ואת יכולה להשלים עם המצב - שהיה יכול להיות הרבה יותר גרוע.

עין היא גם מעיין. מעיין החיים. פיספסת אהוב בעבר שהיה מעיין מים חיים עבורך והשלמת עם האבדה שאותה אין להחזיר. היום את הרבה יותר מפוכחת. את יודעת שהוא היה אינטרסנטי ומניפולטיבי, אז האבדה הזאת, אינה אבדת מאור עינייך או מעיין החיים בדיעבד.

אשמח לחוות דעתך על הפרוש.
 
למעלה