חלום ליל שישי...

נעמה283

Active member
אלישבע היי,
חלמתי שאני צועדת עם נעלי עקב, לבוש צמוד ושחור ושיער מסודר , ממש כמו לפני כמה שנים ... ואז אני רואה את הידיד ,הוא מחכה לי במקום מסתור ,נראה כמו נמל יפה של ים ...והוא חסר סבלנות ואני מגיעה הוא מחבק אותי , ולוקח אותי לאוטו ואז הוא שואל אז את מוכנה את באה אלי ,חייכתי ונסענו ... הוא החזיק לי את היד ...
רקע ... לא חשבתי עליו בכלל ... והייתה לי מיגרנה נוראית ...
יכולה לומר שההרגשה היתה נעימה בעיקר שראיתי את עצמי ממש יפה ומטופחת ,בלי מיגרנות ובלי בעיות בריאות .. התעוררתי עם הרגשה נעימה למרות שעדיין יש לי שאריות מיגרנה.
דבר נוסף שהרגשתי מהחלום הוא שכל פעם שאני חולמת חלום חיובי עליו אני מרגישה יותר טוב, במיוחד בחלום הזה הרגיש לי נעים לראות את עצמי נראית מאוד יפה ובאנרגיות שלוות.
 
נערך לאחרונה ב:

אלישבע777

Well-known member
שלום נעמה,

הפרוש לחלום על הפגישה עם הידיד

החלום שלך הוא מילוי משאלות: לחזור לימים בהם היה לך למען מה ולמען מי להתלבש יפה. לחזור לימי הזוהר של ימי נעורים היפים, טרם נישואין עם ההתרגשות של הפגישות של האוהב המחכה בכיליון עיניים רק לך. החלומות המתוקים הללו, ממתיקים את אפרוריות חייך וכאבי המיגרנות המענים אותך - ולו רק בחלום שאחריו – המציאות הרגילה.
חלומות שהם כמו ממתקים נהדרים – גלידה משובחת, או עוגה קצפת, או שוקולד נפלא – ממלאים אותנו אושר באותו רגע אבל אחר כך אנו מתמלאים צער שאכלנו...

אשמח לתגובה
 
למעלה