חינוך אחר!

חינוך אחר!

אנחנו, קבוצה של תיכוניסטים מרחבי המדינה החלטנו לצאת מול מערכת החינוך ולומר את האמת, לומר את האמת על מה שאנחנו מרגישים ולומר את האמת שצריך שינוי ועכשיו. מטה חינוך אחר מחתים מכתב עצומה שיתפרסם באמצעי התקשורת השונים. אנו מבקשים מכל בני הנוער התומכים לחתום ולהצטרף למאבק. המכתב הזה הוא תחילתו של מאבק על פניו ועתידו של החינוך בישראל. הצטרפו למאבק. חתמו על העצומה והחתימו חברים ובני משפחה. הפרטים הנדרשים כתובים בתחתית המכתב המצורף להודעה זו. רק השם, שם המשפחה, הכיתה והעיר יפורסמו במכתב, שאר הפרטים ישמרו במטה על מנת ליצור קשר וכו´. אנו מזמינים גם אזרחים ומורים לחתום לאות הזדהות על המכתב, נא לציין באי מייל האם אתה אזרח מורה או תלמיד. את החתימה ניתן לשלוח לאי מייל של המטה: [email protected] בברכת חינוך אחר, חינוך טוב יותר. מטה חינוך אחר.
 

shay_even

New member
"עולה עולה לנו, כמה זה עולה לנו.."

הופה...הנה ההודעה עולה...לכל מי שפספס.
 

shay_even

New member
אופס....מישהו העלה את ההודעה...

ואם כבר העלתי אני אחסוך בהודעה נוספת ואוסיף שיש מחר סמינר מלששים. ואם מישהו שאל- אז יש אחלה צוות לשנה הבאה שמונה בין 7-9 חברים. איזה כיף לנו. ואנחנו נלון בקיבוץ שדות ים- ויהיה לנו חוף גדול ויפה שאסור להכנס בו למים...ונשהה שם 4 ימים....ונהנה מאוד, ואפילו נהנה...
אז תהנו לכם בבית...ואל תשכחו להתפלל שלא יהיה גשם כדי שהחוף יהיה יבש... חג חרות שמח
 
למעלה