פיונת כבר לא מכשפונת
New member
חיי נישואין
מקרה מצער של אקסביציוניזם אסמטי אמר כשגמר לזלול אורז בסמטי, הרים את עיניו ממוסף מעריב-יום שישי הראה לי את התמונה של ג'ק קובה בשער האחורי. ואני כולה מה פינטזתי שתביא לי בגדי לנז'רה באיכות ללא תחרות אפילו עם תחרות לא משנה מה אני לא נוהמת? גונחת? סוגרת? פותחת? מה לא מגיע לי ? לא?
מקרה מצער של אקסביציוניזם אסמטי אמר כשגמר לזלול אורז בסמטי, הרים את עיניו ממוסף מעריב-יום שישי הראה לי את התמונה של ג'ק קובה בשער האחורי. ואני כולה מה פינטזתי שתביא לי בגדי לנז'רה באיכות ללא תחרות אפילו עם תחרות לא משנה מה אני לא נוהמת? גונחת? סוגרת? פותחת? מה לא מגיע לי ? לא?