חיילת שקרועה על הצבא

M E N I 1 2 3 4

New member
חיילת שקרועה על הצבא../images/Emo118.gif

אתמול לפני מהדורת החדשות(ערוץ 22) הוצג פרומו לכתבה על החיילת שהשתמטה פעם מהצבא, ועכשיו אחרי שהתגייסה הוצגה כקרועה על הצבא. החיילת שהתגייסה לאחרונה היא כמובן מאיה בוסקילה. את יום הגיוס שלה, כמובן שכל הצהובונים, ערוצי הטלוויזיה, ערוצי הבידור ועוד תקשרו אותו, כולם דיברו על זה, ביום הגיוס כל העיתונאים יחד ערכו למאיה ראיון, שאלו אותה לאן את מתגייסת והיא אמרה: "זה דיי סודי, תתפלא". בנוסף בכתבה ששודרה אתמול מאיה אמרה שהיא הופתעה שהיא יכולה להחזיק רובה ולירות. בסופה של הכתבה שאלו את השאלה האם ההתגייסות שלה היא באמת אהבה למולדת או סתם יחסי ציבור... אממ... כמובן שאלו היו יחסי ציבור! למה אתם חושבים שמאיה בוסקילה כ"כ "קרועה" על הצבא, בעוד שרוב המתגייסים דיי שונאים לקום כל בוקר וללכת "למוסד הדיקטטורי הזה"? התשובה היא כמובן שלמאיה, בניגוד לשאר החיילים ובדומה למתגייסים מפורסמים אחרים, קל יותר. איך הקלות הזאת מתבטאת? מגורמים בתוך הצבא גיליתי שמאיה: *בדומה למתגייסת רוני דואני(זאת הקרויה "סופרסטאר"), לא מחזיקה M-16 ארוך כמו שאר החיילים, אלא M-16 קצר. *היא לא עומדת במסדרים או בהקשב. *בנוסף, שלא כמו שהעידה "הקרועה על הצבא", היא בכלל לא עובדת ביחידה סודית. אז, כמובן שאלו יחסי ציבור, ממש לא אהבה למולדת, אם היא לא מחזיקה רובה כמו שאר החיילים, לא עומדת במסדרים ובהקשב כמו שאר החיילים ועוד, וכל זאת בלי פטור, היא עדיין לא חיילת כמו שאר החיילים, היא עדיין משתמטת. מסקנה? מאיה בוסקילה "התגייסה" רק על מנת לקדם את הקריירה שלה. מה אפשר לעשות? לקיים מדינה דמוקרטית, שבה באמת כולם שווים בפני החוק, כמו שכולם יכולים להצביע, כולם צריכים להתגייס לצבא(כולל תלמידי הישיבות, אבל זה כבר נושא אחר) וכולם(מלבד אלו שיש להם פטור) צריכים לקבל את אותו היחס מהצבא, גם ובמיוחד אם הם מפורסמים, למה, הם יותר טובים משאר האוכלוסייה?
 

Fightingirl

New member
נראה לי ש...

ה``דבר הסודי`` בקשר לתפקיד שלה בצבא שהיא לא רצה בהתחלה לספר לתקשורת הוא שהיא מוגדרת כחיילת בשירות קרבי ובתכלס התפקיד שלה כולל להרצות לנוער נגד השתמטות במשך 4 חודשים (אחרי שהיא בעצמה השתמטה במשך 12 שנים! -פשוט אבסורד...) והדבר העצוב הוא שבראיון בעיתון נכתב שהיו לה מחשבות להתגייס מגיל 24 והיא אומרת שהיא מכירה אמן שלא רצו לתת לו להופיע בארועים בגלל שהוא לא התגייס והיא חושבת שזה מוצדק כי אי אפשר לעשות את זה ואח``כ להסתכל לאמהות השכולות בעיניים -אז אם היא הבינה את הטעות שלה בגיל 24 והיא התגייסה בגיל 30 כשהיא ראתה שמונעים ממשתמטים להופיע במקרים מסויימים אז היא הלכה באמת לשרת את צבא או שהיא הלכה לשרת את האינטרסים שלה? ומישהו יכול להסביר לי איך במשך תקופה של 6 שנים מאז שהיא הבינה את הטעות שלה היא כן יכלה להסתכל בעיניים של האימהות השכולות?!
 

EmGee

New member
מה אבסורד?

כמו שמי שמרצה לך נגד סמים זה נרקומנים לשעבר, אז איך השתמטות שונה? עדיף שבחורה שהתמטה תרצה ולא איזה קצין מורעל שלא מכיר את הצד של מי שחושב על זה. סודי לא חייב להיות תפקיד במודיעין, סודי זה יכול להיות שהיא לא מעוניינת לספר לכל העם איפה היא נמצאת, כמו שהיא לא מוסרת את כתובת המגורים שלה.
 

Fightingirl

New member
זה אבסורד

שבחורה שהשתמטה 12 שנה ועכשיו משרתת בצבא כדי לשרת את האינטרסים שלה תבוא ותטיף לנוער נגד השתמטות. ולא אמרתי שתפקיד סודי זה בהכרח תפקיד מודיעיני אלא אמרתי שלדעתי שכששאלו אותה על התפקיד שלה והיא ענתה ``זה די סודי`` היא למעשה לא רצתה לנפץ את האשליה שה``שירות הקרבי`` שלה מסתכם בהרצאות לנוער במשך 4 חודשים.
 

EmGee

New member
סודי זה לא קרבי

אפם תתקשר ל144 ותבקש את המספר של מאיה בוסקילה יגידו לך סודי (או חסוי אותו דבר). כנ"ל לגבי הכתובת שלה או כל דבר שקשור לחיים הפרטיים שלה שהיא לא מעוניינת לחשוף.
 

Fightingirl

New member
מתי אמרתי שסודי זה קרבי?

אמרתי שהיה רעש תקשורתי על כך שהיא התגייסה לשירות קרבי ולטענתי היא אמרה שהתפקיד שלה סודי כדי לגרום לאנשים לחשוב שהתפקיד שלה כולל הרבה יותר ממה שהוא באמת ותכל``ס אם היא באמת לא רצתה לספר לתקשורת ולציבור על ה``עיניינים הצבאיים`` שלה היא לא הייתה מספרת / מתראיינת / דופקת פוזות שלה הצדעה למצלמה ואח``כ מתלוננת על מה שאומרים על זה שהיא הלכה לשרת... (את האינטרסים שלה)
 

EmGee

New member
אני גם החזקתי M!6 קצר רוב שירותי

אתה רומז שאני גם יכול להיות זמר מצליח?
 
למעלה