חייב עזרה

כ כ

New member
חייב עזרה

אחרי hard reset איך אני מגדיר למחשב בתכונה activesync שהפוקט שלי הוא אותו פוקט? בבקשה הצילו
 

ron20

New member
אין לזה הרבה משמעות ...

מלבד השם של ה partnership ... בכל מקרה השם נקבע ב start->settings->system->about->device id השם רלוונטי לשמה של תקיית הסנכרון, אך בכל מקרה תוכל להעתיק את הקבצים ב PC לכל ספריה אחרת. ללא קשר לשם המכשיר כל המידע מהאוטלוק יסתנכרן חזרה.
 
למעלה