חייב עזרה.. בבקשה!!

mark

New member
חייב עזרה.. בבקשה!!

שלום לכם.. יש לי בעיה בפוטבול מנג'ר 2006... התקנתי את המשחק.. וכאשר אני מפעיל אותו (לוחץ על קובץ fm2006.exe) הוא רושם הכנס דיסק... חיפשתי בכל האינטרנט קראק למשחק ולא מצאתי.. יש דרך להפעיל את זה עם תוכנה שנקראת anti blax.. וגם שם הוא מבקש דיסק! אז משהו בבקשה יכול להגיד לי איך פותרים את הבעיה? או לשלוח את שם האתר שממנו אפשר להוריד קראק! תודה רבה!
 
למעלה