חייב לומר...

אההה

את הניק שלך גם בחרת מתוך פחד??? או שזה היה בדיוק אחרי שיעור ג'ודו?! חז"ל אמרו "אשרי אדם מפחד תמיד" אם כך תשאל, מדוע בימינו נותנים תרופות למי שסובל מחרדות??? אני מעריך שתשובתך לשאלה זו, שיותר קל לתת תרופות לאנשים הנורמלים שהם סובלים מחרדות מאשר לרוב הציבור שלא זכה לפחד תמיד?! אתה פוחד ממה??? אתה בכלל רווק לדבריך, על מה אתה מדבר בכלל, על דבר שאינך מכיר באופן אישי אלא מחרדות / דמיונות או מסיפורים ששמעת. רוב העולם סבור שזוגיות טובה לבריאות, אתה (ועוד כמה אחדים רבים) סבורים שזה לא שווה.... אנשים כאן משלמים מזונות ומתמודדים עם הוצל"פ וכו' ועדיין סבורים שזה הדבר הנכון!!! אולם אתה אחי היקר, עדיין מתווכח.... דע לך, בשביל זה יש.....תרופות!!! בהצלחה
 
אופטלגין, או טיפול שיניים בהקדם?

תרופות נותנים, לזה אשר סובל מחרדות, במידה והן מפריעות לתפקודו היומיומי. בלעדי הפרעה שכזו, אין שום תועלת לתרופות הללו (יצאתי כאן מנקודת הנחה, שיש בכלל תועלת בטיפול תרופתי, לנפש הנמצאת במצוקה. אני מסופק לפעמים. במקום פרוזאק, הרבה יותר טוב ללמד ת'בן אדם לרקוד באופן קבוע: הרי לא תציע לסובל בשיניו, לקחת אופטלגין עד אין קץ! אתה תמליץ לו לגשת כבר למחרת אל הרופא שיניים). אל נא, קטנטן קטן היקר, נסתיר את המציאות. היא קיימת, היא זועקת, והיא חיה ונושכת כאן ממש בפורום הזה. לא כתבתי שאין דבר נפלא בזוגיות. אבל יש דבר נורא מפחיד, בגירושין.
שבת שלום איש יהודי.
 

סאני42

New member
רווק??? מי נתן לך רשות

כניסה? חחח אתה תשאר עם "כוויות" לכל החיים אחרי הפורום הזה... רוץ הביתה וחפש לך אישה... חחח
 
את חושבת שזה אפשרי?

הפורום הזה, מתאר מציאות קיימת. הוא מתאר תמורה חריפה שחלה במוסד הנישואין, בחצי השני של המאה העשרים, תמורה שרק אוויל וחסר דעת, יתעלם ממנה. לא כך? אז מה יעזור לי לרוץ הביתה ולחפש לי אשה? האם בכך באמת אברח מהפורום הזה? שבת שלום נפלאה לך, מי שאת שם.
 

reo2

New member
אני אישית לא רואה את מצבי רע יותר

מרווקים בלי עול. ותמיד אני נזכרת איך ידיד טוב אמר לי כמה וכמה פעמים: לפחות לך יש ילדה. עם כל הרע במה שקרה לא נותרתי לבד, יש תכלית אמיתית בחיי. ברור שכל אחד יכול למצוא מטרה אבל כשיש ילדים זה אחרת. אתה אמנם לא אדון לעצמך אבל יש לך למי לתת. אז אני לא עובדת מבוקר ועד ליל כדי להפיג שיעמום או את הרגשת הלבד, או כדי להרוויח כסף "לבזבז" על עצמי. בשורה התחתונה אני מרוצה ממצבי ולא רוצה צרות של אחרים (ובמיוחד לא של רווקים... חחחח...). אז בקיצור (או לא כל כך בקיצור) אני לא מנסה להגיד לך שתלך להתחתן בכל מחיר כדי שיהיו לך ילדים או כדי שתחווה את חווית הנישואין, אבל למה לך לפספס משהו בגלל פחדים? וחוץ מזה למה לא לצאת מתוך נקודת הנחה שיהיו לך חיים מאושרים עם בת זוגך ועם הילדים??? בהצלחה
 
קודם כל, תודה רבה על האיחול. גם על ההבנה.

לא משנה מה יצא, זה מאוד נחמד שמאחלים לך 'בהצלחה'.
ולדברייך: קשה לי לחיות את הרגע, בלי להעיף מיד פעם מבט הרחק הרחק, ולראות לאן מועדות פני. והיות שכך אני נוטה לעשות, פעם בפעם, איך אוכל להתעלם מאשר עיני רואות? מההסתברות של התפרקות כואבת ומאוד לא נחמדה, של הנישואין? אבל איך שלא יהיה, אני באמת שמח בשבילך, שמח שאת מרגישה טוב עם עצמך, עם הנקודה בה הגעת בדיעבד. שבת שלום נפלאה, לך ולכולם כאן.
 

אiר1

New member
רעמסס - הרווקון המשועממון

אני מבינה שצריך ממש להאכיל אותך עם כפית לפה. אז בוא נעשה את זה קצר ופשוט. א. כמו כל דבר בחיים - יש שני צדדים למטבע - טוב ורע. ב. כמו כל דבר בחיים - לעתים יש הצלחות גדולות, לעתים יש כשלונות גדולים ולעתים הבינוניות שולטת. ג. חרדות, אם לא ידעת, הן נבואות שמגשימות את עצמן. ד. בכל דבר בחיים, על פני הכדור שעליו אתה נמצא, תמיד תוכל למצוא את הכל. ובכל תחום. את הטוב. את הרע ואת המכוער. הכל תלוי, תלוי ועומד ובהחלט תלוי - באופן שבו אתה מסתכל על הדברים. ואם כל מה שמענין אותך בתחום חיי הנישואין - הם הגירושין, מוטב לך שתמשיך ברווקותך המרתקת. אנחנו לתומנו חשבנו, שחיי נישואין הם חיי שיתוף, אהבה והנאה. נכון שיש גם קשיים, עליות ומורדות. אך חיי זוגיות ומשפחה, הם דבר שאתה כנראה עדיין לא מבין את טיבם. צא ולמד, אם כך. שבת שלום.
 
מתוק מדבששששששש

אור1, כל השרשור ההזוי הזה היה שווה בשביל תגובתך הברורה והקולעת!!! כל הכבוד
 
לא הגון מצידך.

מותר שתחשוב את דברי כאן, כהזויים, למרות שזו קצת התנשאות ואטימות, מחשבה שכזו, כי בסך הכל כולנו הזויים, כל אחד במקום שלו, כל אחד בנקודה שלו, ואם מתוך זאת נתחיל לזלזל איש ברעהו, לא השארת מקום לעולם להתקיים, כי יבוא כל אחד וישפוך קיתון חרפות על הזולת, כי הרי הוא הזוי... אבל נניח. מוטב היה כבר בתחילה, לעבור לדברי הגנאי, ולא לגרום לי לתלות אימון בך, לנסות להשיב לך דברים, ואז לגלות שבעצם אני מנסה להשיב לאחד שבכלל חושב שאני הזוי. שבת שלום.
 
לחינם את מדברת בזלזול.

זה שבא מישהו עם תהיות, ובמיוחד לנוכח הסיפורים האישיים כאן בפורום, לא אומר שזה יראה מתוחכם במיוחד, לנסות לתת לו מטרנה. בדיוק קודם, שלפתי את החלות מהתנור, גם העוגת תפוחים הנפלאה, והגולאש המתוק-חריף על הכיריים, בריח קינמון עגניות נפלא. אם הייתי רוצה מטרנה, יכולתי להכין לבד.
אבל עדיין, גם לך מגיע שבת שלום, ואפילו פרח.
 

wings23

New member
יש אומרים... שצריך לדעת עם מי להתגרש

לפני שיודעים עם מי להתחתן לא כולן רשעות ולא כולם אלימים . עצה לי אליך... הפורום הזה הוא לטוב ולרע. טוב למי שזקוק לאוזן קשבת ועצה. רע.. למי שעדיין לא עבר את הדרך ומקומו לא כאן. זה כמו שתלך לפורום של גמילה ושיקום מסמים ותכתוב שם כמה סמים זה רע רע ורע, מה זה יעזור? האנשים שם כבר לקחו סמים זה כבר היה.. אי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור. כך גם כאן.. רובנו התחתנו והתגרשנו כל אחד וסיבותיו, לא כולם גמרו מכוער, הרבה נפרדו ועדיין יודעים להסתכל אחד על השני כבני אדם. מה יעזור שתבוא ותגיד... אני לא אתחתן כי אני רואה מה קורה כאן לאנשים שעברו משבר בחיים.
 
אולי קצת לא הייתי הוגן כאן.

בהחלט יכול להשמע מדברי הראשונים, כאילו באתי להטיל דופי אישי, באי מי מבאי הפורום הזה. אבל לא. אנשים כאן בפורום, לא לקחו סמים, לא עשו שום דבר רע באמת, אלא יותר מתמודדים בעל כרחם עם מוסד הנישואין (והגירושין), של התרבות המודרנית. כדברי לעיל, אני מוצא טעם להתחמק מהנושא האנושי שנפרש כאן בפורום. משל אם אתחמק, יהיה בכך עירבון או אפילו הקטנת ההסתברות שגם אני עלול חלילה להתמודד בעצמי עם הנושא הזה.
שבוע טוב.
 
../images/Emo140.gif תודה רבה, לכל המגיבים.

נראה לי שדי מיצינו. |ארץ רעמסס, שעוד קורא כאן מידי פעם בפורום|
 
למעלה