Shlomi Arbeitman
New member
חייב כיוון דחוף..!!
אני בן 25 וחצי מאיזור חיפה והקריות.
השתחררתי לפני 4 שנים וחצי משירות מלא בצה"ל בתפקיד טבח (לא רלוונטי לאזרחות).
להגיד לכם שמהתחלה היה קל למצוא כיוון או עבודה אז ממש לא.
אבי איכשהו עם השיחרור הציל אותי בעבודה זמנית לחצי שנה ולאחר מכן התבטלתי שנתיים שלמות בבית.
לאחר מכן עבדתי חודש (לא רצוף) בקידום מכירות של מוצר מסוים בקניון ופוטרתי כנראה בעקבות כך שלא עמדתי ביעדים או שלא הראתי כיווני מכירה מי יודע מה.. גם את העבודה הזאת חבר סידר.
עברו להם כמה חודשים ומצאתי את עצמי נכנס לעבוד ברשת קמעונאית גדולה בתחום מוצרי הצריכה בתור מחסנאי.
החזקתי שם שנה ו-3 ובגלל יחסים עכורים (שהיו לכולם וכמו דומינו פוטרו אחד אחד) עם המנהלים פוטרתי.
חייב לציין שראיתי את עצמי שם על תקן זמני וחשבתי שאצליח לכוון את חיי למקומות שיניבו פרנסה אבל עם חיבור למקצוע.
מאז עברו להם שנה ו-3 חודשים בלי שעבדתי יום אחד מאז.
הייתי בראיונות לבזק, נטויזן, עולם הקולנוע לתפקיד מכירתי ובכולם כשלתי את הראיון.
למה ניסיתי מכירות אם לא הוכח שאני טוב בזה או שאני אוהב את זה כי כרגיל תכונת האופי שלי בחיים היא להסתכל מה הכלל כמוני בלי תעודת בגרות עושה וניסיתי להתחקות ללא הצלחה.
מאז אותם ראיונות קבעתי אינספור ראיונות אך בעקבות חוסר ההצלחה פיתחתי חשש מראיונות ולא התייצבתי במשך כל התקופה.
אני אובד עצות, בנאדם בגילי כבר היה צריך להיות עם חיסכון של לפחות 100,000 ש"ח ואני בלי אגורה שחוקה עם מינוס חוגג ועם פרצופי לשכת התעסוקה ששנה ושלושה חודשים היו זמן עבודה מעט בשביל להתגעגע אליהם בכלל.
היום נפל דבר מבחינתי החלטתי להגיד די! אני מאוד רוצה למצוא את עצמי, אם זה לעבוד קשה ולהקדיש את רוב שעות היממה לעבודה קשה או ללמוד מקצוע אבל פה בדיוק הבעיה.
אין לי מושג במה לעבוד ואין לי מושג מה ללמוד.
אשמח לעזרה, הכוונה או כל דבר.
אני רק רוצה שאמא שלי תהיה גאה בי!!!
תודה.
אני בן 25 וחצי מאיזור חיפה והקריות.
השתחררתי לפני 4 שנים וחצי משירות מלא בצה"ל בתפקיד טבח (לא רלוונטי לאזרחות).
להגיד לכם שמהתחלה היה קל למצוא כיוון או עבודה אז ממש לא.
אבי איכשהו עם השיחרור הציל אותי בעבודה זמנית לחצי שנה ולאחר מכן התבטלתי שנתיים שלמות בבית.
לאחר מכן עבדתי חודש (לא רצוף) בקידום מכירות של מוצר מסוים בקניון ופוטרתי כנראה בעקבות כך שלא עמדתי ביעדים או שלא הראתי כיווני מכירה מי יודע מה.. גם את העבודה הזאת חבר סידר.
עברו להם כמה חודשים ומצאתי את עצמי נכנס לעבוד ברשת קמעונאית גדולה בתחום מוצרי הצריכה בתור מחסנאי.
החזקתי שם שנה ו-3 ובגלל יחסים עכורים (שהיו לכולם וכמו דומינו פוטרו אחד אחד) עם המנהלים פוטרתי.
חייב לציין שראיתי את עצמי שם על תקן זמני וחשבתי שאצליח לכוון את חיי למקומות שיניבו פרנסה אבל עם חיבור למקצוע.
מאז עברו להם שנה ו-3 חודשים בלי שעבדתי יום אחד מאז.
הייתי בראיונות לבזק, נטויזן, עולם הקולנוע לתפקיד מכירתי ובכולם כשלתי את הראיון.
למה ניסיתי מכירות אם לא הוכח שאני טוב בזה או שאני אוהב את זה כי כרגיל תכונת האופי שלי בחיים היא להסתכל מה הכלל כמוני בלי תעודת בגרות עושה וניסיתי להתחקות ללא הצלחה.
מאז אותם ראיונות קבעתי אינספור ראיונות אך בעקבות חוסר ההצלחה פיתחתי חשש מראיונות ולא התייצבתי במשך כל התקופה.
אני אובד עצות, בנאדם בגילי כבר היה צריך להיות עם חיסכון של לפחות 100,000 ש"ח ואני בלי אגורה שחוקה עם מינוס חוגג ועם פרצופי לשכת התעסוקה ששנה ושלושה חודשים היו זמן עבודה מעט בשביל להתגעגע אליהם בכלל.
היום נפל דבר מבחינתי החלטתי להגיד די! אני מאוד רוצה למצוא את עצמי, אם זה לעבוד קשה ולהקדיש את רוב שעות היממה לעבודה קשה או ללמוד מקצוע אבל פה בדיוק הבעיה.
אין לי מושג במה לעבוד ואין לי מושג מה ללמוד.
אשמח לעזרה, הכוונה או כל דבר.
אני רק רוצה שאמא שלי תהיה גאה בי!!!
תודה.