חידה מספר 5

לא צריך להיות גאון

בספורט כדי לראות שהטבלה ב-IOL מתייחסת ל-38 מחזורים משנה שעברה..... לא נורא...תמיד אפשר להחכים עוד קצת...
 
לא הבנתי כלום...

תודיעו לי מה הוחלט....לא מתכוון להתחיל להבין בכדורגל לעת זקנה...
 
אופטימום........

אז ככה אני רואה שהחלטת לא להתקשר ואין לי בעיה עם זה אסביר לך בקצרה. 1.הטבלה שאתה הסתכלת באתר iol שייכת לעונה הקודמת לכן יש לך הפרשים במקומות הדירוג. 2. הטבלה שאתה הוצאת מהאתר היא של מחזור אחד של תחילת העונה הנוכחית ואכן שם מופיעה סיבליה מקום 16. 3. אם תכנס לטבלת של iol למחזור הראשון של העונה הנוכחתי תראה ששם ולנסיה מקום 15 וסטאנדארט מקום 16. 4. אבל זה אותו הדבר מבחינת חוקת הכדורגל שניהם נחשבים מקום 15 כי לשניהם יש אותם נקודות ואותו יחס שערים כי זה רק מחזור ראשון מקווה שהבנת עכשיו
 

מו שיקו

New member
נשוי נחמד

סיביליה מקום 16 בכל הטבלאות הספרדיות כולל הרשמית של ההתאחדות אז בשביל מה להתווכח? ממתי אתה מסתמך על נתונים של עיתונאים ישראלים?
 
אופטימוס מה זה משנה חו"ל?../images/Emo6.gif

העיקר עיקרים שהקבוצות שלנו ינצחו שם ויראו לכולם מי זאת ישראל מי זה הפועל תל אביב האדומים מי זה מכבי חיפה ומי זה מכבי תל אביב . וזה הכי חשוב שהם ינצחו ויביאו כבוד מכינרת אחרת האדומה והצוהלת
העיקר שנה מתוקה לך
 

קשוח31

New member
אמממ.. איזה מקום מכבי חיפה ?

כמו שמכבי חיפה לא מדורגת כך גם כל הקבוצות הספרדיות. עד כמה שאני יודע, המחזור הראשון בליגה הספרדית הראשונה והשניה, יחל רק בסוף השבוע הקרוב.
 
מישהו מוכן להגיד לי מה הוחלט ?

עדיין לא הבנתי כלום (באמת שניסיתי. קצת חחחחח) נשוי, לא הייתי פה מאתמול...שום דבר אישי.
 

זהר nj

New member
סתם וסליחה שאני מתפרץ ו

מפריע אבל ל עניות דעתי ה ידענית והמלומדת.. "כל הפועל על הזיין"!!!!! זהו ללא כל קשר אם מדברים על כדורגל אז אני חייב לומר ללא שליטה ש "כל הפועל על הזיין"!! זהו כזה כאילו
 
זהר ממש לא יפה ../images/Emo10.gif

ככה להגיד על הפועל תל אביב. מי ניצח אתמול את לוקסמבורג אה אה אה ? 5 0 ? הנבחרת ומי הבקיע גולים? אה אה אה ? בינהם גם עומרי אפק אודי כפיר לתשומת ליבך ואני אחלתי אגב הצלחה לכל אבל לכלללללללללללללללל הקבוצות הצלחה בחו"ל אז לשנה החדשה בלי אלימות מילולית בספורט שתהיה לנו שנה טובה ומוצלחת מכינרת אחרת האדומה והצוהלת
 

זהר nj

New member
טוב נו כינרת אדומה

אז מצטער.. אבל רגע אפשר את זה.. ? "לא לא לא ניתן את הפועל נזיין"? [זהר מ השירים שהוא למד בשער 11] כי אם לא יש לי עוד... ולך כינרת אדומה... שנה מאושרת ו מלאת הצלחות.. [חכו בדרבי] זהר ה צהוב כחול
 
אני סומך על השיקולים שלך

מה שתחליט מקובל עלי שיהיה לך חג שמח ושנה טובה ואל תשכח לחלק נקודות
 
למעלה