מהחרמון ליצהר(בשומרון)חידה למומחי הפורום
מיצאו 2 מקומות בישראל שלא ניתן לנסוע ביניהם בפחות מ5 קוים שונים של תחבורה ציבורית.
שונים כלומר שלא נוסעים 2 קטעים באותו קו כי זה לא חוכמה...
הפיתרון צריך לכלול את פירוט הקוים ותחנות ההחלפה.
מק. שמונה לאריאל אפשר עם החלפה אחת בת"א.מהחרמון ליצהר(בשומרון)
1.נווה אטיב-ק"ש קו 58(גולן
2.ק"ש-צומת אולגה קו 845
3.צומת אולגה-מחלףך ירקון קו 947
4.מחלף ירקון-אריאל קו 286
5.אריאל-יצהר קו 102
אפשר גם ב7 אוטובוסים:
58 לק"ש+500 לעכו+רכבת לעזריאלי+קו 68 לקוקה קולה+קו 164 לבי"ח בלינסון+86 לאריאל+101 ליצהר
מהחרמון ליצהר(בשומרון)
1.נווה אטיב-ק"ש קו 58(גולן
2.ק"ש-צומת אולגה קו 845
3.צומת אולגה-מחלףך ירקון קו 947
4.מחלף ירקון-אריאל קו 286
5.אריאל-יצהר קו 102
אפשר גם ב7 אוטובוסים:
58 לק"ש+500 לעכו+רכבת לעזריאלי+קו 68 לקוקה קולה+קו 164 לבי"ח בלינסון+86 לאריאל+101 ליצהר
מותר רחוב בתוך ישוב, או רק ברמת ישוב?חידה למומחי הפורום
מיצאו 2 מקומות בישראל שלא ניתן לנסוע ביניהם בפחות מ5 קוים שונים של תחבורה ציבורית.
שונים כלומר שלא נוסעים 2 קטעים באותו קו כי זה לא חוכמה...
הפיתרון צריך לכלול את פירוט הקוים ותחנות ההחלפה.
לדוגמא מנווה אטיב לשכונה יא בב"שמותר רחוב בתוך ישוב, או רק ברמת ישוב?
אם מותר ברמת רחוב או שכונה, אז הנה פתרון אחד:
משכונת סביונים במעלות לאחד מישובי מ"א אשכול, למשל מבטחים:
קו 1 משכונת סביונים למרכז מעלות,
אחד הקווים (למשל 45) ממעלות לנהריה,
רכבת מנהריה לבאר שבע מרכז,
קו 35 מבאר שבע למ"א אשכול,
קו 13 למבטחים.
אבל אפשר יותר קצרלדוגמא מנווה אטיב לשכונה יא בב"ש
58 לק"ש+845 לצומת אלונים+331 לחיפה+רכבת לת"א(סבידור)+רכבת לב"ש+קו 9 לשכונה יא
מה? מי ההזוי שהיה עושה את המסלול הזה?לדוגמא מנווה אטיב לשכונה יא בב"ש
58 לק"ש+845 לצומת אלונים+331 לחיפה+רכבת לת"א(סבידור)+רכבת לב"ש+קו 9 לשכונה יא
ויותר מהיר להערכתי היה בכלל דרך עפולה.מה? מי ההזוי שהיה עושה את המסלול הזה?
845 עד לת"א, משם 380/370/רכבת לבאר שבע ואז החלפה ל9/18 מהמרכזית או 16/25 מרכבת צפון בבאר שבע וכן 16/25 מסורוקה (למי שמגיע באוטובוס).
האם זהו פיצוח נכון???מותר רחוב בתוך ישוב, או רק ברמת ישוב?
אם מותר ברמת רחוב או שכונה, אז הנה פתרון אחד:
משכונת סביונים במעלות לאחד מישובי מ"א אשכול, למשל מבטחים:
קו 1 משכונת סביונים למרכז מעלות,
אחד הקווים (למשל 45) ממעלות לנהריה,
רכבת מנהריה לבאר שבע מרכז,
קו 35 מבאר שבע למ"א אשכול,
קו 13 למבטחים.
טירת צבי - שלומיחידה למומחי הפורום
מיצאו 2 מקומות בישראל שלא ניתן לנסוע ביניהם בפחות מ5 קוים שונים של תחבורה ציבורית.
שונים כלומר שלא נוסעים 2 קטעים באותו קו כי זה לא חוכמה...
הפיתרון צריך לכלול את פירוט הקוים ותחנות ההחלפה.
תיקון טעותטירת צבי - שלומי
כדי לצאת מטירת צבי חייבים קו לבית שאן, ממנה חייבים לפחות 2 קווים עד מרכזית המפרץ (דרך טבריה או עפולה), וממרכזית המפרץ 2 קווים עד לשלומי (דרך נהריה).
באופן תיאורטי ניתן לסוע בין עפולה לנהריה דרך תחנת הרכבת תל אביב מרכז וכך לחסוך החלפה, אבל זה הארכת דרך משמעותית מאוד....
המפתח לפתרון החידה הוא מציאת שני ישובים שהקישור אליהם הוא מנקודה מרכזית אחת בלבד (טירת צבי - בית שאן, שלומי - נהריה), והנקודה המרכזית בעצמה (בית שאן, נהריה) אינה מחוברת היטב למוקדים אחרים.
אז יש אפשרות לנסוע ב4 קטעיםטירת צבי - שלומי
כדי לצאת מטירת צבי חייבים קו לבית שאן, ממנה חייבים לפחות 2 קווים עד מרכזית המפרץ (דרך טבריה או עפולה), וממרכזית המפרץ 2 קווים עד לשלומי (דרך נהריה).
באופן תיאורטי ניתן לסוע בין עפולה לנהריה דרך תחנת הרכבת תל אביב מרכז וכך לחסוך החלפה, אבל זה הארכת דרך משמעותית מאוד....
המפתח לפתרון החידה הוא מציאת שני ישובים שהקישור אליהם הוא מנקודה מרכזית אחת בלבד (טירת צבי - בית שאן, שלומי - נהריה), והנקודה המרכזית בעצמה (בית שאן, נהריה) אינה מחוברת היטב למוקדים אחרים.
מחצור לחד נס.חידה למומחי הפורום
מיצאו 2 מקומות בישראל שלא ניתן לנסוע ביניהם בפחות מ5 קוים שונים של תחבורה ציבורית.
שונים כלומר שלא נוסעים 2 קטעים באותו קו כי זה לא חוכמה...
הפיתרון צריך לכלול את פירוט הקוים ותחנות ההחלפה.
מחצור לחד נס.
מחצור לאשדוד, רכבת עד הלום/מרכזית אשדוד, קו 38.
מאשדוד רכבת לת"א או אוטובוס לתל אביב.
מת"א אוטובוס לטבריה או לחצור הגלילית (830/835 לטבריה, 842/845 לחצור הגלילית ומי שרוצה לבלות יום שלם, 841 לשני היעדים האלו).
מחצור הגלילית יש לנסוע לקצרין בקו 53 של גולן.
מקצרין לחד נס יש לנסוע בקווים 12/56/57 של גולן.
מטבריה יש לנסוע עם 52/57 של גולן לקצרין ומקצרין יש לנסוע עם 12/56/57. יש לשים לב שלקו 57 יש שתי חלופות! החלופה שיוצאת מטבריה לא מגיעה לחד נס אבל מגיעה לקצרין והחלופה שיוצאת מקצרין עוברת בחד נס ומשם ממשיכה לטבריה. כך שבעצם בכיוון הנסיעה לחד נס מדובר ב5 החלפות אך בכיוון הנסיעה ההפוך מדובר ב4 החלפות.
אפשר גם דרך צומת גדרה במקום אשדוד ולהערכתימאשדוד לוקחים אוטובוס לירושלים
מירושלים לוקחים 966 ישירות לקצרין
מה שמוריד ל4 נסיעות
לגשור אין נסיעות מטבריהאפשר גם דרך צומת גדרה במקום אשדוד ולהערכתי
זו עשויה להיות גם דרך יותר קצרה מנסיעה דרך תל אביב.
האם הקו מירושלים לקצרין נוסע דרך הבקעה או כביש 6?
האם כדאי להשתמש בו כדי לנסוע מקיבוץ חצור לקיבוץ גשור? (יש לי אח שגר שם ועדיין לא ביקרתי אצלו... יש לשם 2-3 נסיעות ביום שיוצאות מטבריה אז אני משער שניתן לעבור מהאוטובוס מירושלים לקצרין לאוטובוס הזה בצומת צמח...)
אתה בטוח? אז מאיפה נוסעים לשם?לגשור אין נסיעות מטבריה
אבל עם 966 אתה יכול להגיע לבני יהודה או לאלי עד.
הוא נוסע דרך הביקעה, בית שאן, צמח, עין גב ומטפס לגולן בצומת כורסי
נראה לי שהכי סביר זה לרדת תחנה לפני אלי עדאתה בטוח? אז מאיפה נוסעים לשם?
הפעם האחרונה שבדקתי הייתה לפני כמה שנים ומאז אולי הדברים השתנו...
מה שאני זוכר זה שהזמנים היו כאלה שלא היה ניתן לנסוע ולחזור מהמקום שרציתי לנסוע ממנו (ראש פינה כנראה) באותו יום כלומר שהייתי צריך ללון שם ולכן לא נסעתי...
אני מניח שאם אני אסע לבקר אצל אחי אז הוא יוכלנראה לי שהכי סביר זה לרדת תחנה לפני אלי עד
וללכת ברגל במשך כשעה.
הקו היחיד שמגיע יותר קרוב זה קו 10 שיוצא מקצרין בבוקר וחזר אחר הצהריים, כך שהזמנים לא משתלבים עם 966
בכל מקרה הוא גם יוריד את מרחק ההליכה ל2 קילומטר במקום 3.5 קילומטר...
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.