Justin RuLeZ
New member
חזרתתתתיייי...!!!
היי כולם נכון שעתם אליי???חחחח חזרתי אתמול בלילה מטורקיה נהנתי חבל על הזמןןן... אבל כמובן שהתגעגעתי אליכם ראיתי כבר שיש לנו מישהי חדשה בפורום אז ברוכה הבאה.. וכבר התעדכנתי בהכל מאז שנסעתי... קיצר חזרתי ובגדול חחח
היי כולם נכון שעתם אליי???חחחח חזרתי אתמול בלילה מטורקיה נהנתי חבל על הזמןןן... אבל כמובן שהתגעגעתי אליכם ראיתי כבר שיש לנו מישהי חדשה בפורום אז ברוכה הבאה.. וכבר התעדכנתי בהכל מאז שנסעתי... קיצר חזרתי ובגדול חחח