חזרתתתתיייי...!!!

Justin RuLeZ

New member
חזרתתתתיייי...!!!

היי כולם נכון שעתם אליי???חחחח חזרתי אתמול בלילה מטורקיה נהנתי חבל על הזמןןן... אבל כמובן שהתגעגעתי אליכם ראיתי כבר שיש לנו מישהי חדשה בפורום אז ברוכה הבאה.. וכבר התעדכנתי בהכל מאז שנסעתי... קיצר חזרתי ובגדול חחח
 
איך היה??../images/Emo24.gif

היתגעגנו
איפה הית?
 

jt fan

New member
ספירוווששש../images/Emo70.gif

ב-ר-ו-ר שהתגעגנו
איך היה
ו... ברוכה השבה
 

RJlake

New member
ברוכה הבאה!!!!!!!!!!!!!!!!!

איך היה ספרי חוויות!! חחח לא הייתי פה איזה 4 ימים אני מזה מתגעגעת ואני עומדת לטוס לשבוע ככה שאני לא אהיה פה הרבה זמן ואני ממש ממש אתגעגע לכולם פה!!!
אז תשמרו על הפורום ב-27 הוא חוגג שנה אם אני לא טועה אני כבר לא יהיה פה אז אני אברך מעכשיו מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!
!! וזהו אל תשכחו אותי ואני אדבר איתכם בקרוב ביי!!!
 

hen 5

New member
../images/Emo24.gifברוכה השבה../images/Emo24.gif

ספרי איך היה...?
 

Justin RuLeZ

New member
היה מגניב לאללה

מזה נהנתי הכרנו שם גרמנים ורוסים וכזה אני מתחילה ללמד אותם עברית וכזה לימדנו גרמני אחד אני חרא מטומטם חחחחח והוא כזה שואל מה זה אנחנו אומרים לו שזה שלום בעולם וכל מני חחחח והוא כזה צועק בעברית אני חרא מטומטם והיו מלא קטעים חבל על הזמן היה מזה מצחיק
 

Mrs CoStA

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחח

הרגת אותי בקטע עם הגרמנייי.....חחחח..היו חתיכים??? הוא היה חתיך לפחותת??
 
למעלה