זוהר מיץ תפוזים
New member
חזרתי!!!
נו, הנה גם אני נכנעתי וגמרתי בלבי להותיר בעקבותיי הודעה בפורום נוער מרצ התוסס כתמיד. יופי נטע - הצלחת לשכנע אותי... למי מכם שלא סגור על מי אני או מה מעשיי בעולם נטול המשמעות הזה, אני זוהר. הייתי פעיל בנוער מרצ עד לפני כחצי שנה. אז זנחתי את התנועה הזו לטובת תנועה פוליטית אחרת, תנועה הרבה יותר גדולה והרבה יותר רצינית בכוונותיה - צה"ל (אולי שמעתם עליה...). גם לאחר הגיוס המשכתי לשמור על קשר יציב למדי עם התנועה (אחת הטעויות הגדולות בחיי, למה לא ברחתי כשהייתה לי ההזדמנות?), וכן לצוץ ולהופיע מדי פעם לפעילויות שונות. אני חושב שכעת אני מוכן לקלוט האשמות שונות בדבר היותי חייל (או בדבר היותי מתנחל, עוד עובדה שלא תשכח בזמן הקרוב), וחוץ מזה אני מתחייב להשתדל לקרוא כמה שיותר בפורום, להתעדכן ולהתערב בגסות ישראלית טיפוסית בנושאים שונים. תהיו בריאים, זוהר
נו, הנה גם אני נכנעתי וגמרתי בלבי להותיר בעקבותיי הודעה בפורום נוער מרצ התוסס כתמיד. יופי נטע - הצלחת לשכנע אותי... למי מכם שלא סגור על מי אני או מה מעשיי בעולם נטול המשמעות הזה, אני זוהר. הייתי פעיל בנוער מרצ עד לפני כחצי שנה. אז זנחתי את התנועה הזו לטובת תנועה פוליטית אחרת, תנועה הרבה יותר גדולה והרבה יותר רצינית בכוונותיה - צה"ל (אולי שמעתם עליה...). גם לאחר הגיוס המשכתי לשמור על קשר יציב למדי עם התנועה (אחת הטעויות הגדולות בחיי, למה לא ברחתי כשהייתה לי ההזדמנות?), וכן לצוץ ולהופיע מדי פעם לפעילויות שונות. אני חושב שכעת אני מוכן לקלוט האשמות שונות בדבר היותי חייל (או בדבר היותי מתנחל, עוד עובדה שלא תשכח בזמן הקרוב), וחוץ מזה אני מתחייב להשתדל לקרוא כמה שיותר בפורום, להתעדכן ולהתערב בגסות ישראלית טיפוסית בנושאים שונים. תהיו בריאים, זוהר