חזרתי
בשעה טובה סיימתי מילואים בשלום. כמובן שבין מחסום לסיור עקבתי באופן צמוד אחרי התנהגותו חסרת הפשר של אריאל שרון (שאול יהלום הגדיר זאת כהתחרפנות. מפאת כבודו של ראש הממשלה אני מעדיף שצלא לנקוט במילים כאלה). אך אל דאגה ידידיי: אם אמירתו של שרון היום כי לא יהיו ישובים יהודים בעזה עד סוף 2005 נכונה באותה מידה שהיו נכונים דיווחיו לממשלה במלחמת שלום הגליל, הרי שמובטח לנו כי נחיה בעזה לעולמי עד.
בשעה טובה סיימתי מילואים בשלום. כמובן שבין מחסום לסיור עקבתי באופן צמוד אחרי התנהגותו חסרת הפשר של אריאל שרון (שאול יהלום הגדיר זאת כהתחרפנות. מפאת כבודו של ראש הממשלה אני מעדיף שצלא לנקוט במילים כאלה). אך אל דאגה ידידיי: אם אמירתו של שרון היום כי לא יהיו ישובים יהודים בעזה עד סוף 2005 נכונה באותה מידה שהיו נכונים דיווחיו לממשלה במלחמת שלום הגליל, הרי שמובטח לנו כי נחיה בעזה לעולמי עד.