חזרתי

חזרתי

בשעה טובה סיימתי מילואים בשלום. כמובן שבין מחסום לסיור עקבתי באופן צמוד אחרי התנהגותו חסרת הפשר של אריאל שרון (שאול יהלום הגדיר זאת כהתחרפנות. מפאת כבודו של ראש הממשלה אני מעדיף שצלא לנקוט במילים כאלה). אך אל דאגה ידידיי: אם אמירתו של שרון היום כי לא יהיו ישובים יהודים בעזה עד סוף 2005 נכונה באותה מידה שהיו נכונים דיווחיו לממשלה במלחמת שלום הגליל, הרי שמובטח לנו כי נחיה בעזה לעולמי עד.
 

MS6

New member
ברוך שובך..

מאז שיצאת הגיעו אלינו מספר אורחים... אגב שמעת שיואל חסון נבחר ב-37 קולות הפרש? אני חושב שהיו שם איזה 3% הצבעה או משהו כזה...חחח
 

Alexco

New member
האם תמיד תקפת את שרון בנוגע לשל"ג

או שזה משהו חדש, בעקבות תכנית ההתנתקות?
 
זה בעקבות פס"ד שקראתי

אריאל שרון נ' עוזי בנזימן. אני מודה שקראתי אותו רק יומיים לפני משאל ההתנתקות, לפני זה לא טרחתי לעשות זאת. לצערי בפסה"ד הזה גיליתי גילויים מדהימים שלא ידעתי קודם לכן.
 
למעלה