חזרתי...
לא שאי פעם הלכתי, אבל פשוט לאחרונה רק צפיתי מהצד. אז החלטתי לחזור ולשתף אתכם קצת. היתה לי תקופה די גרועה. מלאה במלחמות ומאבקים פנימיים. תקופה שכללה הרבה תסכול, דכאון, יאוש ועוד. חלקכם כבר קרא בעבר הודעה שלי על יום מתסכל בעקבות הלימודים שלי. אז זה לא היה רק יום, אלא תקופה ארוכה ומתסכלת שהשבוע וחצי האחרונים שלה היו קשים לי במיוחד. נכנסתי לדכאון עמוק, חוסר יכולת להתמודד עם הדברים וכל המחשבות שעברו לי בראש, לא תרמו פרט להרס עצמי מסוים. אז אחרי הרבה מחשבות, תהיות ושיחות עם אנשים, החלטתי לוותר. לוותר על המרדף אחרי תעודה. לא רוצה להמשיך להאבק ולהלחם, זה עשה לי רק רע. את הלימודים אני ממשיכה, הפעם בתקווה עם הרבה הנאה. עם הבחירה שלי להשקיע בדברים שמעניינים אותי ושיכולים לתרום לי, ואת כל השאר להשאיר מאחור. זה מן תמצות מתומצת של כל הדברים שעברו עלי ושל אלו שעדיין נמצאים בפנים. מדהים כמה אפשר לגלות כשמתבוננים פנימה. אני יודעת שאני לא שלמה עם עצמי במאה אחוז, אבל זה ישתנה עם הזמן. מה שבטוח, הרבה יותר טוב לי עכשיו
אז מתנצלת על ההעלמות והשתיקה, אבל קראתי, למדתי, התרגשתי ואף חיבקתי מרחוק... רק שהפעם זה היה מאוד בשקט.
לא שאי פעם הלכתי, אבל פשוט לאחרונה רק צפיתי מהצד. אז החלטתי לחזור ולשתף אתכם קצת. היתה לי תקופה די גרועה. מלאה במלחמות ומאבקים פנימיים. תקופה שכללה הרבה תסכול, דכאון, יאוש ועוד. חלקכם כבר קרא בעבר הודעה שלי על יום מתסכל בעקבות הלימודים שלי. אז זה לא היה רק יום, אלא תקופה ארוכה ומתסכלת שהשבוע וחצי האחרונים שלה היו קשים לי במיוחד. נכנסתי לדכאון עמוק, חוסר יכולת להתמודד עם הדברים וכל המחשבות שעברו לי בראש, לא תרמו פרט להרס עצמי מסוים. אז אחרי הרבה מחשבות, תהיות ושיחות עם אנשים, החלטתי לוותר. לוותר על המרדף אחרי תעודה. לא רוצה להמשיך להאבק ולהלחם, זה עשה לי רק רע. את הלימודים אני ממשיכה, הפעם בתקווה עם הרבה הנאה. עם הבחירה שלי להשקיע בדברים שמעניינים אותי ושיכולים לתרום לי, ואת כל השאר להשאיר מאחור. זה מן תמצות מתומצת של כל הדברים שעברו עלי ושל אלו שעדיין נמצאים בפנים. מדהים כמה אפשר לגלות כשמתבוננים פנימה. אני יודעת שאני לא שלמה עם עצמי במאה אחוז, אבל זה ישתנה עם הזמן. מה שבטוח, הרבה יותר טוב לי עכשיו