חזרתי...

יעל :-)

New member
חזרתי...

לא שאי פעם הלכתי, אבל פשוט לאחרונה רק צפיתי מהצד. אז החלטתי לחזור ולשתף אתכם קצת. היתה לי תקופה די גרועה. מלאה במלחמות ומאבקים פנימיים. תקופה שכללה הרבה תסכול, דכאון, יאוש ועוד. חלקכם כבר קרא בעבר הודעה שלי על יום מתסכל בעקבות הלימודים שלי. אז זה לא היה רק יום, אלא תקופה ארוכה ומתסכלת שהשבוע וחצי האחרונים שלה היו קשים לי במיוחד. נכנסתי לדכאון עמוק, חוסר יכולת להתמודד עם הדברים וכל המחשבות שעברו לי בראש, לא תרמו פרט להרס עצמי מסוים. אז אחרי הרבה מחשבות, תהיות ושיחות עם אנשים, החלטתי לוותר. לוותר על המרדף אחרי תעודה. לא רוצה להמשיך להאבק ולהלחם, זה עשה לי רק רע. את הלימודים אני ממשיכה, הפעם בתקווה עם הרבה הנאה. עם הבחירה שלי להשקיע בדברים שמעניינים אותי ושיכולים לתרום לי, ואת כל השאר להשאיר מאחור. זה מן תמצות מתומצת של כל הדברים שעברו עלי ושל אלו שעדיין נמצאים בפנים. מדהים כמה אפשר לגלות כשמתבוננים פנימה. אני יודעת שאני לא שלמה עם עצמי במאה אחוז, אבל זה ישתנה עם הזמן. מה שבטוח, הרבה יותר טוב לי עכשיו
אז מתנצלת על ההעלמות והשתיקה, אבל קראתי, למדתי, התרגשתי ואף חיבקתי מרחוק... רק שהפעם זה היה מאוד בשקט.
 

יה-יה

New member
אני ג א ה בך!

קראתי את הודעתך ואני "שומעת" יעל מאוּששת...
הדרך ארוכה היא ורבה ואת צועדת בה במלוא כוחך, חוכמתך ועוצמתך. איש יקר שאני מכירה היה אומר על זה- תני לעצמך שש טפיחות על כל שכם (כל הזכויות שמורות למאמן הצמיחה האישי שלי
) אוהבת אותך.
 
יעל המון ../images/Emo23.gif../images/Emo24.gif שולחת לך

וברגעים קשים קחי ממני גם כמה
ופיות כדי שתזכרי ותדעי שיש לך כתף ותמיכה ממני וכיף תמיד לשמוע ממך את מופלא ונהדרת ממני ליידיסנו
 

יעל :-)

New member
תודה לכולכן!

לחיות בהרמוניה - תודה שאת שמחה בשבילי!
יה-יה - יקירתי! סוף סוף קצת רואים אותך פה. "שמעת" וגם שמעת טוב.
אוהבת! המתבוננת - תודה לך!! גם אני אוהבת מאוד
ליידיסנו - תודה לך על הכל
הדרך עוד ארוכה אבל, אבל הוקל לי. בתקווה לאט לאט יעשה יותר טוב. תודה לכן!
 
למעלה