חזרתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

חזרתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(הפורומים לא עבדו אצלי {לא יודעת למה!} אז לא יכותי להיכנס לפורום ולקרוא הודעות אבל עכשיו... ח-ז-ר-ת-י-!-!-!
 

*neta*

New member
welcome back!

אני רואה שהפורומים עושים בעיות להרבה,הא?
 
למעלה