חזרתי הביתה הי, זה אני, מעריץ הדארת' מול המושבע. חזרתי ממחנה של שלוש שבועות. אני ממש מיצטער שפיספסתי את שבוע דארת' מול. אז מה עם האתר מילחמת הכוכבים? הוא בנוי? אני יכול לעזור. אני יודע פוטושופ, וHTML.