חזרתי הביתה

lord moul

New member
חזרתי הביתה

הי, זה אני, מעריץ הדארת' מול המושבע. חזרתי ממחנה של שלוש שבועות. אני ממש מיצטער שפיספסתי את שבוע דארת' מול. אז מה עם האתר מילחמת הכוכבים? הוא בנוי? אני יכול לעזור. אני יודע פוטושופ, וHTML.
 

Padme Amidala

New member
ברוך השב! ../images/Emo13.gif

באמת לא הבנתי איפה היית! בינתיים אתה יכול לקרוא את החומר משבוע דארת' מול, וכמו שאתה רואה- פתחתי לו גלריה משלו בעקבות הדרישות...
 
למעלה