"חוק-וסדר"-15X20-""+

סיכום הפרק

הנה סיכום הפרק.
יש שריפה בבניין מגורים בעיר, כבאי בשם שון גרפטון מכבאית מס' 72 נלכד על הגג ואז מתרחש פיצוץ שממנו הוא מת. היו כמה מוקדים לשריפה לדברי הבלש מרשות הכבאות. זה כנראה הצתה, זה חובבן, ארבה דירות בקומה 6 נשרפו כליל. בזמן שהבלשים יחקרו את הדיירים בלש מרשות הכבאות יחקור תחנות דלק באזור. אמילי והאנה ויילדר גרו בדירה 6ב', היא מספרת לבלשים שגלאי העשן בדירה לא עבד והשכן הציל אותן, ובלעדיו הן היו נשרפות. הן ברחו במדרגות האחוריות, כי האנה פחדה מאוד, עכשיו היא בביה"ס. לא יכולה לחשוב על מישהו שירצה לפגוע בהן. אבא של האנה אף-פעם לא היה בתמונה, לשכנים אין סכסוכים. מר וורת'(שכן שלה)-אמר לבלשים שמה שקרה הזכיר לו את אסון התאומים, מספר על גבר עם ז'קט של אגף התחבורה. הולכים לבית-הספר כדי לדבר עם האנה, יש קצת חשש מצד היועצת(בירוקרטיה). האנה מספרת לשוטר הצעיר שלאבא שלה יש דירה קטנה בברונקס, זה רחוק בשבילה אבל קרוב לעבודה שלו, הוא נהג אוטובוס. שמו-ג'ון גרונר. הם מחפשים בבית, מוצאים מעיל בפנים גפרורים אם קצת ריח בנזין. אולי הוא מעשן, יש לו סרט DVD אבל אין לו מכשיר. ביתה של ג'נה טנטינו- הסתירה אותו זה אחיה, ניסה לברוח אבל עצרו אותו.קישרו אותו לז'קט, ולשריפה. הוא הודה הזה. יש להם קריאה ממשרד הפתולוגית, אמרו לה שהבחור הודה היא אמרה שהיא מצאה קליע 0.38 מ"מ בבגדים של שון, יש חור במכנסיים ושריטה בירך. חושדים שאולי ירו בו במהלך השריפה. אפשר היה לירות בו מכל גגות הבתים שמסביב, מצאו אקדח 0.38 מ"מ בתוך פתח איוורור. 5 כדורים נורו ממנו. לפי ממצאי הבליסטיקה- האש גרמה לירי, שני כדורים התפוצצו בתוף ואחד בקנה. יש עוד 3 סימני ירי באלה שלא התפוצצו, כלומר האקדח ירה לפני זה. ג'ון גרונר-הצתה ורצח-25-עולם. הוא מועבר לשרות הכבאות. יש התאמה בין בקליע לתיק רצח ישן-רקע-07/04/96-ג'סטין לנארד, אפרו-אמריקני נורה שלוש פעמים, לא גילו למה. הוא עבד ב"קינקו", ונורה שיצא. הבלשים מדברים עם מישהו שהיה שם(עכשיו בכלא), חוץ מחבורת אפרו-אמריקנים היה שם גם מישהו לבן. הייתה לו חברה-ננסי הארוורד, יצאו חצי שנה.יש תמונה שלה ושל אחיה עם תחבושת מלפני 9 שנים. אחיה ברוס אלווין פגש אותו פעם או פעמיים. חושדים בו, יש יותר מידי צרופי מיקרים. לבלשים אמרה ננסי שברוס לא אהב את המחזרים שלה, מסרבת לתת דנ"א ורוצה עורך-דין. מאמינה שלא רצח. כשיוצאת ברוס מסגיר עצמו ומודה. לבלשים הוא אומר שביום הרצח חיכה לו עקב אחריו ורצה להפחיד אותו, והם נאבקו כך ידו נחתכה והוא ירה בו. והלך הביתה. והיה פיקח ולא שיכור.עשה את זה כי ג'סטין וננסי היו מאוהבים. המשך יבוא...
 
המשך הסיכום

הנה המשך הסיכום
ברוס לא רצה שננסי תתחתן עם אפרו-אמריקני. בית-המשפט-הקראת אישום-רצח מדרגה שנייה-הוא מסרב להשיב, השופטת עונה בשבילו-לא אשם. בנושא ערבות התביעה רוצה הארכת מעצר וברוס לא מתנגד, התביעה מריחה משהו חשוד. בית-המשפט-ברוס מתחיל להעיד ולהודות כשפתאום מתפרצת מיס ונדי וייס לאולם, ומסירה את העדות. במשרד של ג'ק היא טוענת שברוס מצא את האל, ונולד מחדש. צריך לבדוק אם זה אמיתי. הוא באמת מצא את האל, תרם כמעט את כל רכושו, הקים קרן נאמנות לילדים. ההגנה קורת לשופט לפסול עצמו מהתיק כי ש לו נטייה אנטי-נוצרית, מקוי מתנגד. זה לא עוזר הוא פוסל עצמו.בית-המשפט(דיון מקדים)-הגנה-מעיד כומר מהכנסייה שאמר שברוס הצתרף לפני 9 שנים, ואז הוא חבר פעיל. תביעה-ברוס נועץ בו לפעמים, סיפר בעקיפין למה מצא את האל. לא הודה ברצח. הכומר עדיין יחבק אותו אפילו שרצח אפרו-אמריקני. ברוס מעיד, הגנה-כן, רצחתי את ג'סטין, חזרתי הביתה שתיתי ויסקי עד שהתעלפתי, למחרת התעוררתי בקיא של עצמי ונזכרתי מה שעשיתי. הלכתי למזח של נהר ההדסון, כדי להחליט האם לקפוץ או להסגיר את עצמו. חשב שהנהר הוא הפיתרון. אז שמע את פעמון הכנסייה, וזה היה האל שקרא לו לחזור לאליו. השופטת שואלת אותו מה הוא מרגיש בקשר למה שעשה לג'סטין-רוע. זה נבע כי הוא השאיר את האל בחוץ. תביעה-חשב שהמשטרה תחפש אותו הודיע במשרד שהוא חולה, התפלל שיבואו. אולי לאל היו תוכניות אחרות בשבילו. התפטר מעבודה, והקדיש 9 שנים מחייו לאל. קורא תנ"ך, ומאמין בדיניו. מזמנים את ננסי.תביעה-הם לא הכירו אפרו-אמריקנים כילדים, ברוס שאל אם זה רציני, היא אמרה שהיא מאוהבת. הוא לא רצה שתבזבז את חייה עם גבר כזה. הוא טלפן לה מהכלא והביע את צערו, היא קבלה את זה. טיעוני סיכום-הגנה-השיקום של ברוס הוא אמיתי.תביעה-אסור לתת לרוצחים מקלט מאחורי האל. בית-המשפט-תוצאה-יקבע תאריך למשפט. יש הסכמה לעסקה-25 שנים-עולם.-ברוס מסכים. סוף.
 

chaiel

New member
טעות.

אין הסכמה לטיעון. ברוס מואשם בדרגה הכי גבוהה שיש. אח"כ התובע אמר לעוזרת שלו שהוא היה דווקא מסכים לעיסקה טובה בשביל הרוצח נראלי הרג דרגה 1. (לא כ"כ מבין בדרגות)
 

chaiel

New member
מאוד!!!

וכמו הרבה מקרים שמראים, אתה תמיד בהיתלבטות אם מגיע לו להיענש על העבירה שהוא ביצע (פה בגלל שהוא באמת נהיה "צדיק", או למי שזוכר שהיה מקרה שמישהו רדף אחרי הרוצח ופצע אנשים בעצמו) מה שלא מובן לי הוא: אם הוא כזה צדיק למה הוא לא הודה ברצח מיד שהשוטרים תיחקרו אותו בהתחלה?
 
למעלה