חוסר מזל משווע!!!!!!!

  • פותח הנושא rel21
  • פורסם בתאריך

rel21

New member
חוסר מזל משווע!!!!!!!

אני אמור לקחת מחר RSI לבדיקה אבל לפני דק´ מספר מתקשר אלי בעל הרכב ואומר לי שוולו פגעה בו מאחורה - הנזק הוא פנס שבור + פס קישוט אחורי שבור+שריטות על הבגאז´ (בגלל שהולוו רכב גבוה רק הבגאז´ נפגע...) אין לי מושג מה לעשות! אמרתי לו שנקפוץ ביחד למוסך רנו בראשל"צ כדי לקבל הערכת נזק+הצעת מחיר על התיקון ולאחר מכן נקפוץ לקומפיוטסט כדי לעשות בדיקה כללית לרכב. מה אתם אומרים ??? אריאל , שמקווה שאין פגיעות שלדה !!!
 

exclosive

New member
אולי זה סימן מלמעלה לא לקנות ...

תראה מחר מה הנזק אם ישתלם לך לרכוש את הרכב ייתכן והמכה קלה ולא משמעותית ואז לא קרה כלום במידה והנזק רציני שקול ביטול הרכישה. קרה לנו שבאנו לרכוש רכב ובדרך לבדיקה הרכב שלנו כבה לפתע בלי סיבה. בדיעבד התברר שטוב שלא רכשנו את הרכב ההוא. אז תסתכל על זה בצורה כזו.
 

rel21

New member
מה מוגדר רציני פגיעת שילדה?

פגיעת קצה שלדה?? בוא נאמר שזה תיקון צבע והחלפת פנס...אין סיבה לבטל נכון?
 

exclosive

New member
נזק רציני מוגדר כפגיעה קשה

הדורשת החלפת חלקי פח מעבר לבקלית. מניסיון עם וולבו שהייתה לנו אז מכה של הטנק הזה ברכב קטן כמו רנו, גורמת בכל מצב לנזק קטן או גדול. השאלה מבחינת הערכת הבדיקה. אם זו פגיעהת שלדה לא למומלץ.
 

be_roo

New member
למה נזק פח המצריך החלפת חלק

מוריד מערך הרכב
החלק הוחלף בחדש, ואם העבודה נעשתה במקצועיות אף אחד לא ידע. זה לא שהחלק החדש יהיה מחובר פחות טוב, או בצורה שונה, אפילו אם לא מדובר בחלק מקורי של היצרן. איך זה גורם לרכב לנסוע פחות טוב
 

redroze

New member
מניסיון !!!!!!!!

כל פגיעת פח מורידה מחירון !!!!! מסתבר שרק חלקים כמו מנורות או דלת הם לא נקראים חלק מהשלדה כי הם מחוברים בברגים וניתן להחליף אותם בחדשים/מפירוק ועל זה לא יורד הערך אבל כל מכת פח צריך לבדוק בקפדנות מכיוון שלנו עם הקורולה היו 2 תאונות, אחת עם אוטובוס שנכנס ברוורס ועשה הרבה נזק חיצוני אבל התברר שלא הרבה נזק לערך חוץ מתיקון משקוף דלת. התאונה השניה הייתה כשנהג חדש נכנס מאחורה בגלל שלחץ על הגז במקום הברקס (איך הוא עבר טסט אם הוא לא מבדיל בין גז לברקס ?!?!?!?) והיה נזק חיצוני מינימלי, עיקום דלת תא מטען והלך טמבון ולאחר מכן גילינו שהוחלף גם טמבון קידמי בגלל שאנחנו נכנסנו באוטו מקדימה אבל כשלקחנו את הקורולב ל-מ.מ.מ. אמרו לנו יש פגיעה בקצה שילדה (?!?!?!?!
), מסתבר שהפגיעה עיקמה קצת את הקצה שילדה שמתחת לריפוד של התא מטען (מתחת לגלגל חילופי) ויש כזה סימן לך ריתוך (תיקון שלדה) וזה ירידת ערך (ובגלל זה הרכב לא נמכר מעל למחירון) ועכשיו אנחנו בתהליכים של תביעה נגד חברת הביטוח שלא נתנו לנו ירידת ערך (אז לא היה את החוק החדש שמותר להביא שמאי שלך אלא רק שמאי מחברת ביטוח) . . . . . מוסר השכל, חובה לקחת לבדיקה אחרי כל דפיקה קטנה וכדאי לקחת שמאי שאתה מכיר (לא להתקמצן כי עכשיו זה סיפור ארוך עד שנקבל את הכסף של הירידת ערך מחברת הביטוח) . . . . . . .
 

redroze

New member
תיקונים ../images/Emo101.gif

סימן לך ריתוך= סימן של ריתוך הקורולב=קורולה
 

be_roo

New member
לבדוק כל מכת פח

בודאי, כי גם מכה קטנה יכולה לגרום לנזק כזה או אחר לשלדה, כמו שתארת במקרה שלכם. לא כל נזק בשלדה צריך למנוע ממך לרכוש את הרכב, נזק מזערי אינו מסוכן, אבל כן יוריד במחירון. אבל אין שום סיבה שבעולם שאם הוחלף חלק מפח בגלל שפשוף או קימוט, ירד ערך הרכב. זה אינו משפיע על הנסיעה, אינו משפיעה על הבטיחות, בסך הכל המעטפת נפגעה ותוקנה בצורה שמראה הרכב אפילו טוב יותר ממקודם (בטח היו פגיעות קטנות שישראלים עושים כשהם פותחים דלת, אבל שלא שווא לתקן). ירידת ערך של רכב צריכה להיות כאשר מהות הרכב נפגעת. פגיעה בשלדה פוגעת ברכב כפי שתוכנן ע"י היצרן, וגם התיקון הכי טוב שבעולם אינו משיב את המצב 100% לקדמותו, ולכן יש ירידת ערך, אבל החלפת כנף
הרכב נשאר בדיוק כמו שהיה אם העבודה מקצועית.
 

© DrorZi

New member
מה פתאום

אם אתה קונה אתה יכול להתווכח לטובתך "אבל החליפו כנף ודלת" "וגם צבעו חצי אוטו" אבל בתור קונה שרוצה לקנות כל עוד רצפת האוטו לא התקמטה/נמתחה מה אכפת לי שהצבע חדש
אני רוצה לראות את הטמבל שיגיד לי שב XSI צבעו את צד ימין אז האוטו שווה פחות והוא לא רוצה אותו (לא הוחלף שום חלק, שפשוף של חניה שנעשה בגללו קצת פחחות וצבע במכה על צד שלם כדי שלא יהיה הבדלי גוונים)
דרור זי.
 
ירדת מהראלי? אם אתה מחפש RSI יש

לי שניים כאלו למכירה אחת 94 אחת 95..הבעיה היא שהם מאזור חיפה בסביבה של חיפה..
 
למעלה