חומר (ירוק?) למחשבה

Cassadaga

New member
חומר (ירוק?) למחשבה

יכול להיות שפסטיבל חוצמזה שייערך בסופ"ש הבא בצפון הוא הוודסטוק הישראלי?! Think about it! ופרטלזה - מה המצב כולם? אני חדש כאן בפורום ונדמה לי שמצאתי את מקומי. מקווה להתמיד ולהפיק מכאן הרבה :)
 
בגדול -לא.

וודסטוק היה בעל משמעות חברתית נרחבת בארה"ב, ואף מחוצה לה, חוצמזה הוא סתם פסטיבל מוזיקה, אבל יש סיכוי שיהיה יותר כיף משהיה בוודסטוק, שזה גם הישג מכובד.
 

Cassadaga

New member
אפשר ליצוק לזה משמעות חברתית, אם ממש מתעקשים

כמו למשל הוצאת הסצנה האלטרנטיבית אל מחוץ לגבולות ת"א בפעם הכמעט ראשונה. אבל נו טוב, לא חייבים. הולך להיות כיף זה בטח.
 

skjg

New member
../images/Emo207.gifשאלה על פסטיבל חוצמזה

שלום, רציתי לשאול אם מישהו יודע על דרכים להגיע לפסטיבל בלי אוטו האתר של אגד די חסר תועלת
תודה
 

Bordeaux Tale

New member
לא עד כדי כך חסר תועלת,

יש את קו 846 מתחנה מרכזית ת"א לצפת (בהנחה שאתה מגיע מת"א, כן?), שבו נסעתי לחוצמזה הקודם, שמגיע ממש עד נחל פרוד. אבל הוא יוצא רק פעם אחת ביום (וביום ו' זה ב-12.30). מנחל פרוד לת"א אין אוטובוס במוצ"ש. אז או שתחפש שם טרמפ הביתה או שתישאר עוד לילה בנחל פרוד.
 
נצל"ש - הופעות סוף השבוע במרתף10 בחיפה

שלומות. לא מצאתי שרשור הופעות ולא ראיתי איסור לפרסם כאלה אז הנה האינפורמציה. עשו בה כרצונכם
יום ה', 28.8, 22:00 ------------------------- אלונה דניאל מארחת את טל גורדון אחרי עשור בו התבטאה בעיקר כגיטריסטית ומתופפת, חוזרת אלונה דניאל לקדמת הבמה. היא תבצע שירים חדשים לצד להיטים מוכרים מעברה ("גגות תל אביב", "שרה", "מחבואים", "בדידות") ושירים מתוך פרויקטים בהם השתתפה ("טאטו" "רבעיית מסנר"). "לילות", סינגל ראשון מתוך האלבום החדש, מתנגן בימים אלה בתחנות הרדיו. טל גורדון, יוצרת, זמרת, מגישת תכנית המוזיקה "תוצרת הארץ" ותכנית התרבות "תרבות. רחוב.", חוזרת לבמה בעקבות אלבומה הרביעי. במופע תשיר גורדון שירים מאלבומיה ושירים שכתבה לאחרים בביצועים אקוסטיים מרגשים. אלונה דניאל - שירה, גיטרה, תופים מיכאל מאירזון - בס טל גורדון - שירה, גיטרה www.myspace.com/alonadaniel www.myspace.com/talgordon * ביום רביעי תתקיים הגרלת כרטיסים למופע. ניתן כבר להירשם. פרטים בפורום שלנו * ================================================================================= יום ו', 29.8, 22:00 ------------------------- דן תורן מארח את יאיא כהן אהרונוב דן תורן, מאושיות הרוק הישראלי, יוצר רבגוני ופורה המהווה מזה שני עשורים חלק בלתי נפרד מסצנת המוסיקה הישראלית מבצע במופע אינטימי (גיטרה ומפוחית) שירים שכתב לעצמו ולאחרים. בהופעה שילוב של שירים מכל אלבומיו לצד להיטיו המוכרים: "לבן על לבן", "שוב השקר הזה", "אימפריות נופלות לאט", "זרזירים" ושירים שכתב לאחרים. יאיא כהן אהרונוב הוא הבסיסט של "הדג נחש", מפיק מוסיקלי (ארי גורלי, גליה ירון) גיטריסט, מתופף, קלידן וחצוצרן. לאחרונה השיק את אלבום הבכורה שלו "יאיא" המשלב רוקנרול ומוסיקה שחורה. www.myspace.com/dantoren www.myspace.com/yayabass www.dantoren.com מרתף10, רח' ירושלים 23, הדר, חיפה
 
למעלה