חולה עלייך אושרי.......!!!

חולה עלייך אושרי.......!!!

אתמול מי שלא היה במימד בת"א בתוכנית המצעד ב-24 פיספס היה ממש יפה הגיים בויז הופיעו חבל על הזמן במיוחד אושרי הכוסון שבהם אושרי -אתה ההוכחה שנסיכים אין רק באגדות איזה מושששששללללללםםםם אתה!!!
 

sHiRa De LoCa

New member
לאאאאאא שוב לא!

מה אבא שלי אומר לי פתאום שיום רביעי אנחנו ש-ו-ב אצלה,כאילו-לא רוצה! אני מעידפה לטחון מצות יבשות! ועוד הדודים הקרציות האלה?! יש לי בנדוד אחד כזה יום שבת הוא בא אליי עושה לי ``באתי למאור ואמרתי לו `סתכל מה יש לי על התחת! ואז הפלצתי עליו`` יענו הם כול היום משגעים אותי עם שטויות כאלו!! ואם אני אלך אני אפספס ת`מצעד,כי אני חוזרת בחמישי בערב. לא רוצה :[
 

sHiRa De LoCa

New member
אני באמת לא רוצה ללכת..

תארי לך בא אלייך איזה בנדוד ואומר לך ``בואי נמדוד מי יותר גבוה?`` יענו הם מחרפנים. דקה את איתם ואת מתה.
 
למעלה