חוכמת בן דוד

puma141

New member


פעם הבאה תכתוב במסר, שהוא לא ירגיש..
ותראה איזה בחורה אני-אמרת, כתבתי!

*אפילו לא הבנתי למה התכוונת*
 


איך שכחתי מה'כלי' הזה.
בנתיים בואי נראה מה יצא - משם נמשיך.





*עם תנועות ידיים מאחורי הגב שלו, היית מסתכלת ומבינה*

עכשיו הוא יכתוב חולץ-שולף ואנחנו נפסיד.

תחשבי על משהו חזק מהר, לפני שיהיה שח-מט פה.
ואז השומרים שלו יעיפו אותנו מארמון המלוכה שלו (שכחת? זה המגרש שלו!
)
 

puma141

New member
איזה יום מוזר היה היום..נכון?

*הכותרת זה סתם כיסוי*


אם הוא יכתוב שולף נכתוב אולי...קאובוי!
או.....משהו אחר שאתה תגיד!
כ"כ הרקת קודם עם החולץ...
 

puma141

New member
לדעתי כן. אין לו

מה לענות.......השארנו אותו ספיצ'לס את סוק, סוף סוף...
הכל בזכותי! נכון?


*תודה בזה, זה חשוב לי*
 
ליידיס אנד ג'נטלמנס


איי פראוד טו אנאונס דת...
דה צ'מפיושיפ בלט איז פסינג טו...

פומה!

דה ליונס (את פומה, אבל נניח לזה בצד רק בשביל הסצינה)!!!

וואן פורטי ווא------ן!



---------
<מסדר ת'חולצה>
טוב, להרגע.
השתוללנו הרבה.
תפסיקי פומה, רואים אותנו
.
תסדרי את השמלה, שיער, קדימה...
 

puma141

New member
צל,אתה יכול לכבות שניה ת'אור?


תודה...אני מעריכה את זה...

*פורעת ת'שיער* למה לסדר?
כולם הלכו...
 
איפה הגפרורים...


<
"קסססס..פסססס...[רעש גפרור]
פומה


ווט דה הל אר יו דואינג ליידי


הנה שימי עלייך את מעיל הבלשים שלי.

יורד גשם.
>

------------------

כתוביות בבקשה.
 

puma141

New member
פעם ראשונה שאני רואה אותך

כותב בצורה כל כך מפורשת משהו סקשור לסקס!
 
למעלה