כן ולא
נתחיל ב"לא": תחשבי על זה כך, אם נגיד חוזקה היא מספר חיובי וחולשה היא מספר שלילי, אז כאשר אנחנו מתמקדים בחוזקות ומחזקים אותם, זה כאילו אנחנו מכפילים אותם וכך יוצרים מספר חיובי הרבה יותר גדול. לעומת זאת אם מחזקים חולשות אז אנחנו רק יוצרים מספר שלילי הרבה יותר גבוה. לנסות "לשפר" חולשה זה כמו לדפוק את הראש בקיר, אנחנו מנסים ומנסים והקיר ממשיך להיות שם. היחיד שנפגע הוא אנחנו. בקיצור הדרך הנכונה לפעול היא לחזק את החוזקות. ועכשיו ה"כן": חשוב שנדע ונכיר את החולשות שלנו על מנת שנוכל לעקוף אותם ונמנע מלהיכנס מאותם מקומות שבהם אנחנו חלשים. זה, ד"א נכון גם לגבי ארגון או עסק כמו לגבי אדם. רונן