חה חה חה
חחח...

האמ.

נו לכל אחד יש תפאקים שלו..לא? לפחות את הפאק שלי אפשר לסדר באיזה..."ניתוחון". אגב,הכול שם יצא מעוות,היה לי הייתה לי הרחבה שנפלה ואיבדתי את העגיל הסטרצ'ר אז המוצא האחרון היה זה. חוצמזה,העיקר שזה בריא וזהו. והייתה איזה מישהי שרצתה כריסטינה,לסדר לך בחצי מחיר?P: [תרגעו,זה נכתב בנימה צינית בלבד.] כע גמאני נגד "חירורים ביתיים" ומי כמוני קרועה על התחת של קיפוד ונהנת מכל רגע שם אבל היה לי מקרה קיצוני. [אה ואנלא ישראבלוגרית או אימואית או מקרר או טיפשה] רק קשוחה ואפלה. [ושוב ציניות] לול.
 

B B A

New member
רק דבר אחד.

בפעם הבאה שחבר שלך דוחף שלך קש ששכב מי יודע איפה לאוזן, תבקשי ממנו שלא יכניס אותו לפה לפני זה. קצת מגעיל וזה את יודעת.
 

B B A

New member
רגע שנייה *בדיקה*

כה, הדבר הזה שמחובר לדבר השני הוא בלי ספק שק אשכים. אני זכר. זה היה אחד. שתיים- לא, ההרחבה שלך זה ממש לא פירס בריא ויהיה נחמד אם נחכה כמה ימים או חודש חודשיים ונראה מה קורה (אינפקציות, פצעים וגם בלואו אווט יצטרפו במהרה סביר להניח). תהיי לי בריאה.
 
LOL

מצטערת:) מזה שהטאנל הלך לעולמו ובמקומו בא הקש ליומיים עם טיפול מסור אני בספק שם יתחילו כל השטויות האלה [טפו טפו טפו חס וחלילה.] בינתיים זה בריא,אם יקרה לה משו [חס וחלילה טפו טפו טפו] אז אני אראה מה לעשות ואני אטפל בה. בינתיים היא כוסית על כמו תמיד..
 

BlackFairy567

New member
להכניס קש לאוזן, זה לקחת סיכון

כן, גם ליומיים. עשיתי את השטות הזו. טעות גדולה. הלכתי לישון, קמתי בבוקר, עם אינפקציה שמעולם לא הייתה לי בשום חור בגוף. כאב גדול מאוד באוזן, שאפילו להוציא את הקשית, ממש כאב לי. לא עושים שטויות כאלה. יש חומרים שלא נועדו להיכנס לגוף. במיוחד אחרי שהם היו בפה של חבר שלך, והוא נגע בהן בידיים מזוהמות לחלוטיין.
 

B B A

New member
בואי אני אסביר לך משהו

זה הולך ככה: את לקחת קש מזוהם ונתת אותו בידיים מלוכלכות לחבר שלך. החבר הדביל שלך לקח את אותו קש מזוהם, ובידיים חשופות הוא דחף לך לאוזן תוך כדי שהוא מותח את החור לכדי פי 2 מגודלו המקורי, ועוצר לפעמים כדי לסדר את הקש עם הפה שלו (מאוד היגייני. אני מקווה שהוא לא אכל חריף לפני זה) וחוזר לדחוף לך אותו לאוזן- וכל החינגולד הזה נעשה באמצע מקום ציבורי שבו אנשים עוברים. טיפול מסור או לא, זה כבר לא משנה. את הנזק שאפשר לעשות כבר עשית ומכאן רוב הסיכויים שזה רק יעשה גרוע יותר. הצעה שלי: תעני לחיזוריו של שלו.
 

IceCold 3000

New member
כן זה בהחלט נכון שלכולם יש

תפאקים שלהם.. הכי חכם להודות בהם וזהו.. אל תשכחי לטפל בהרחבה שלך עד שתקני טאנל חדש
 
ישלי סטרצ'ר יפייפה כחול

וזה מה שמונח לי באוזן. ההרחבה הייתה כבר הוא רק הכניס לי תקש כדי שהיא לא תקטן יותר ממה שהיא ובדרך הרחיב במ"מ. חוצמזה כמו שאמרתי *אנלא* תומכת בחירורים בייתים או בהרחבות ביתיות [אלא אם כן יודעים איך לעשות את זה] אז די כבר לזיין תשכל. אני מודעת לכל הסיכונים ואני מודעת למה שהולך בהרחבה שלי. כן אנלא מצדיקה את זה שהוא עדיין הכניס לי קש לאוזן עם כל הזיהומים שמסביב אבל זה נעשה. אז לא צריך לדוש בזה יותר מדי אם אני מודעת לכל העובדות ואני יודעת טוב מאוד כמה זה מסוכן ודפוק. בכל מקרה,בינתיים היא בריאה והסטרצ'ר החליף את הקש יישר אחרי יומיים [ואפילו לא] ככה שאם יווצרו בעיות בעתיד אז זה כבר משו אחר,כרגע היא בסדר.
 

B B A

New member
למרות שאת מודעת

את עשית את זה בכל זאת. ואני לא חושב שאת באמת מודעת לסיכונים, כי אם ראית פעם בלואו-אווט אז היית מבינה יפה מאוד למה לא עושים את זה לעצמך עם כל מיני חפצים ובכמה מ"מ במכה (תאמיני לי, אני ראיתי בלואו אווט וזה לא ממש תורם לסקס אפיל). אז לדעתי לא, את לא מודעת לכמה שזה מסוכן ודפוק כי אם היית מודעת אז לא היית עושה את זה, וגם אם כאן אז לא אם קש של מקדונלדס, וגם אם כן אז בלי שחבר שלך יכניס אותו לפה ואז ידחוף לך אותו חזרה לאוזן (מצטער שאני חוזר לזה כל הזמן, אבל הקטע הזה פשוט הרג אותי...). אבל את הנעשה באמת אין להשיב. מכאן את יכולה רק לעשות דבר אחד: להענות לשלו. כדאי לך, את לא יודעת כמה מענג מסאז' כפות הרגליים שלו....
 
בתור אחת שחוותה תהליך הרחבה לא

כלכך נעים, ובתור אחת שהיה לה בלואו אאוט נורא מזעזע, אני חייבת לציין שעד שלא מגיעים לכל הזוועות האלו, אנשים לא באמת קולטים מה הם עושים לעצמם. אז נכון, באגע זה ממש ההרחבה שלה בסדר, והיא בטוחה שהיא מודעת לסיכונים ומתמודדת איתם יפה, אבל עד שהיא לא תתעורר יום אחד עם אוזן מגורה אחושקשוקה, בלואו אאוט לא מהעולם הזה, פצעים, הרגשה שורפת, הפרשות, ומה לא - היא לא באמת תבין מה היא עשתה לאוזן שלה. והרגשת הבטן שלי אומרת שלפחות שניים-שלושה מהנ"ל יקרו לה.
 
זה אמור לעבור מעצמו ברגע

שמחליפים עגיל, או יורדים במידה - מה שעשיתי (ובגלל זה גם צמח לי הבלואו אאוט, אז פשוט המשכתי לצמצם), אבל יותר מזה, מרחתי את משחת הקסם (שאור לציין פה את השם שלה
) וזה עזר במידה מסויימת.
 

Brockster

New member
לא בדיוק קרן

בלואו אאוט לא רק שלא "עובר מעצמו", אלא שלאחר שלא טופל בתקווה ש-"יעבור מעצמו", הוא מחלים בצורה השפה הנוספת שצמחה מאחורי האוזן, אחרי כן הדבר היחיד שאפשר לעשות הוא ניתוח פלסטי קצר שבו חותכים אותה לחלוטין. כאשר בלואו אאוט קורה, דבר ראשון צריך לצמצם ולשים תכשיט קטן במידה אחת, אבל החלק החשוב הוא לדחוף את השפה החדשה פנימה אל תוך החור ולשים את הפלאג מעליה שיצור לחץ וישמור אותה בפנים. אם היא מחלימה מחוץ לתעלת החור- ניתוח הוא הדרך היחידה להפטר ממנה. אגב, לא יודע על איזו משחה את מדברת (למרות שיש לי השערה), אבל EMU OIL עוזר ומאוד מומלץ.
 
במקרה שלי,

הבלואו אאוט היה על האוזן, ולא מאחוריה, והוא לא היה עד כדי כך חמור שהיה צורך לדחוף אותו אל תוך החור. הוא פשוט בלט, ולאחר שצימצמתי אותו המצב קצת השתפר. זאת הייתה הכוונה שלי ב"עובר מעצמו" - כלומר, שלא היה צורך בטיפול חודרני. כשראיתי שהוא לא נעלם לגמרי, השתמשתי בסינטו' (כי בנוסף לבלואו-אאוט, המצב של האוזן שלי לא היה מזהיר. מסתבר, שהאוזן שלי לא מגיבה טוב לצימצומים
), והמצב המשיך להשתפר מהטיפול במשחה במקביל לטיפול בבפנטן ובצמצום. זה היה המצב שלי בכל אופן.
 
למעלה