חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
D DuLcE NeTa New member 4/11/06 #26 ברוך הבא ../images/Emo140.gif עוד בן.. סבבה, אני נטע, בת 15 וחצי מיבנה
S sacrament New member 4/11/06 #27 ברוך הבא.........../images/Emo24.gif גם אני לא האמנתי שיש עוד מישהו ששומע עד שמצאתי את הפורום הזה מסתבר שדברים טובים עוברים גם בלי יותר מדי רעש בתקשורת הישראלית(-:
ברוך הבא.........../images/Emo24.gif גם אני לא האמנתי שיש עוד מישהו ששומע עד שמצאתי את הפורום הזה מסתבר שדברים טובים עוברים גם בלי יותר מדי רעש בתקשורת הישראלית(-: