חדש כאן

בהחלט ייתכן

זה שני דברים שלא קשורים בכלל בכל מקרה בערבים שאני יוצאת- בין עם זה עם המאהב ובין עם זה עם חברה או בעצמי - ברוב המקרים לא אשכב עם בעלי כי אני חוזרת מאוחר אבל אם דווקא כן יתחשק לי - לנו לשכב - זה לא מה שימנע את זה אני לא רואה קשר בין הדברים לקשר הנוסף כן יש השפעה על חיי בכללם,כשזה קשר שמעורבות בו רגשות. אבל לאו דווקא על הקשר המיני עם בעלי. אבל כרגע כל זה לא רלוונטי אליי - כי כרגע אין לי סקס עם אף אחד - אפילו לא עם עצמי
 
את צודקת בובה../images/Emo45.gif

גם אצלנו זה לא משפיע על הסקס. הסקס היה ונשאר מעולה תמיד
 
../images/Emo6.gif

למה להתעקש כפארה?
גם אצלי אין קשר בין הסקס שאני עושה עם הנוסף לבין הסקס עם המדהים שלי
לא משפיע
למה "ללא ספק"?
 

windflute

New member
דוקא

אצלי סביר שאם הזדיינתי באותו יום עם אחד הנוספים, וחזרתי הביתה וסיפרתי לאיש.. אז לא יקח הרבה זמן ויהיה גם סקס עם האיש
 
זה בהחלט ניתן לשליטה

ואני חושבת שזה לא עניין של שליטה, זה נקרא לכבד את פרטיותו של הנוסף\המאהב. אני לא רואה בזה "סודיות", אלא בהחלט שמירה על פרטיותי .............וזה בעיניי מרכיב בסיסי ביחסי אישות.
 

windflute

New member
האמת שזה נושא מעניין

אני אוהבת מאוד לשמוע את כל החוויות של אהובי (ביחוד איך היא במיטה והאם היא גמרה וכאלה, מתוך פרגון ואהבה, לא קנאה), זה מרגיש לי קרוב יותר אליה, וקרוב יותר לחוויה של שניהם. אני גם נוהגת לספר לו חוויות שלי, אבל בעיקר איך אני הרגשתי, ולא איך הגבר נראה וכמה זמן הוא פמפם אותי (מפאת צנעת הפרט שלו), למרות שההסכם העמוק ביננו הוא שפרטים כאלה על הנוספים לא יוצאים מחדר השינה שלנו. מה שמצחיק הוא שממש לא אכפת לי שידברו עלי אחר כך עם נשים אחרות או עם גברים. למעשה זה מחרמן אותי לדמיין את זה. מה שכן הפריע לי למשל, היה כשפגשנו זוג, ובכל פעם שיצא שהייתי עם הגבר שלה בפרטיות, הוא מיד אחר כך שיתף את אישתו (מולי) במה שאמרתי. זה הביך אותי, והציג אותי כמי שפונה אל האיש שלה מאחורי גבה, וזה לא היה הרעיון בכלל. אז הבנתי שלא אכפת לי שידברו עלי כשאני לא שם, אבל אם אני ברגע של אינטימיות אומרת לגבר שלה משהו, נניח שאני קצת לחוצה, או מתביישת, והוא ישר מכריז בקול "שחר אומרת שהיא קצת לחוצה", זה מביך אותי מאוד.
* ~)O(~ שחר
 
אהמממממ אפשר...?../images/Emo13.gif

זה בסדר מבחינתי שמוסכם ביניכם שזה לא יוצא מחדר השינה שלכם, אבל מה עם הפרטיות של הנוסף\ת? כאחת שחרדה לפרטיותה, אני יכולה לומר לך שקשה לי מאוד לקרוא על השיתוף <"ביחוד איך היא במיטה והאם היא גמרה וכאלה"> שלכם.
 

windflute

New member
האמת

שכשאני חושבת על זה אני אמנם מאוד מעוניינת לדעת אבל קורה לעיתים רחוקות שהוא אומר על זה משהו בעיקר מספר איך הוא הרגיש ואם היה להם כיף (תמיד כיף להם :)) מסכימה שיש כאן עניין של פרטיות, ואנחנו משתדלים לשמור כל אחד על הפרטיות של הנוספים שלה/ו. * ~)O(~ שחר
 
אני שמחה לדעת ../images/Emo13.gif

ומצטערת על הכנות והישירות, זה נושא רגיש מבחינתי
 
ברןך הבא../images/Emo140.gif

אני יכולה לומר לך שלי לא הייתה בעייה כזו. אבל אני אישה
משיחות עם גברים שחיים בזוגיות פתוחה אני יודעת בוודאות שאתה לא לבד. לעומת זאת, האיש שלי מעולם לא נתקל בסירוב עקב הצהרות על זוגיות פתוחה, אבל בהחלט נתקל בנשים שקצת התבלבלו להן הקווים בין מה שיאה לעשות כשאני בסביבה ובין מה שלא עושים בנוכחותי........לא כי אני "לא מרשה" אלא כי זה פשוט לא לעניין.
 
יכול להיות שלא הסברתי את עצמי טוב../images/Emo13.gif

התנהגות בלתי הולמת - זה לא משהו שהייתי מציעה לך לדמיין
הנה למשל דמיין לך אותנו <בעלי ואני> מגיעים למסיבה יחד, שותים, רוקדים ונהנים משיחות עם חברים. מגיעה מישהי שרוצה "להיות" עם בעלי ומזמינה אותו לצאת החוצה. עד כאן אין לי בעיה, אבל אחרי רבע שעה היא חוזרת זעופה וכועסת לתוך המועדון ולא מבינה למה בעלי לא ממשיך לבלות איתה את הלילה במקום אחר. כל ההסברים בסגנון "אני הערב מבלה עם אשתי" לא עזרו לגברת להבין שבזוגיות פתוחה קודם כל <ולפני כולם!> אנחנו - בני הזוג - נמצאים אחד עם השני ורק אחר כך אנחנו נמצאים עם נוספים. קורה לא פעם שאני שומעת "אבל אתם בזוגיות פתוחה", כאילו שזה תירוץ לדרוך על הכבוד של אחד משנינו.
 

אסתי69

New member
ברוך הבא ../images/Emo140.gif

זו לא פעם ראשונה שאני שומעת שלבני/בנות זוג יש בעיה עם זה, מה שלי לגמרי לא ברור זה "מאזן אימה" חשבתי לתומי שכשנמצאים בקשר כלשהו יש אמון הדדי ואין צורך במאזן אימה...
טוב שבאת והחלטת לכתוב
חג שמייחחחחח
 
חג שמח ומאושר גם לך ../images/Emo141.gif

למי שחי בזוגיות פתוחה זו באמת לא בעיה אבל למרבית האנשים מדובר בסיכון משמעותי של כל היקר להם. בתחילת הקשר זו עדיין לא אהבת אמת ויש גם טיפוסי אנשים מסוג 'חלאה' שאי אפשר לסמוך על מתק השפתיים שלהם בשבוע שבועים הראשונים. בקיצור, אני לא שופט את מאוימי מאזן האימה.
 
למעלה