חדשות NBA יום 26.4

SHNIK

New member
חדשות NBA יום 26.4

ג'וש הווארד נתן אתמול ראיון ברדיו מקומי שעלול לעלות לו די הרבה בסופו של דבר בו הוא אמר שלעולם אינו מעשן מריחואנה במהלך העונה הסדירה, דבר שלא מונע ממנו לעשן מדי פעם בחופשת הקיץ ואין זה פוגע ביכולתו בעונה הסדירה. משמעות הראיון של הווארד שעד כה לא היה ידוע בטראבלמייקר היא פגיעה בתדמית הליגה אותה מנסה לשפר דייויד שטרן בשנים האחרונות (והמשמעות תהיה לטעמי התנכלות מוגזמת החל מהתקופה הקרובה) ובתדמיתו האישית, מארק קיובן דאג לצאת לתקשורת בהצהרה שהמאבס יטפלו בג'וש הווארד "טיפול פנימי" וזה מבחינתו סוף הסיפור, אז זהו שלא נראה לי שזהו סוף הסיפור מבחינת הליגה... בעקבות הכשלונות של הסאנס בפלייאוף עולות שמועות על סכסוך עבודה בינו לבין קר ופרידה אפשרית הקיץ (ESPN INSIDER, למי שיש) מועמד אפשרי חדש לעמדת מאמן הניקס : ג'ורג' קארל (-: (גם בESPN INSIDER) גרנט היל זכה בתואר השחקן ההוגן של העונה בNBA. קצת דראפט : טיילר הנסבורו הכריז על חזרתו לטאר הילס בעונה הבאה לעונת הסיניור שלו, לעומת זאת חבריו טיי לוסון וווויין אלינגטון לעומתו נרשמו לדראפט אך עדיין לא שכרו סוכן כלומר קיימת להם האפשרות לבטל הכניסה לדראפט עד ל7-10 ימים לפניו. שניק.
 

bostonForever

New member
למה הנסבורו נשאר במכללה??

אחרי עונת MVP הוא לא אמור לרוץ לדראפט?
 

עמית123

New member
אולי הוא חושב שיוכל להיבחר ראשון ב2009?

אם כן אז זו טעות לדעתי. זה מה שרוי היברט חשב לעצמו בשנה שעברה.. צריך להכות על הברזל כשהוא חם. במיוחד אם שני החברים שלו עוזבים לNBA והוא ישאר עם קבוצה מוחלשת שלא תגיע כל כך רחוק השנה..
 

SHNIK

New member
המצב שלו יותר פשוט מהיברט

להיברט היתה סיבה לחשוב להשאר לעונת הסיניור כי הוא נחשב אשתקד לבחירת לוטרי ופרט לג'ף גרין (שבדיעבד היה נתח משמעותי עד קריטי בהויאס וכנראה גם הסטאר הגדול ביותר שיצא מהם בשנים האחרונות) לא עזב אף אחד, הוא נותר עם חבר'ה מוכשרים כמו ג'סי סאפ ודחואן סאמרס כך שהיו לו סיבות להאמין שהקבוצה יכולה ללכת עד הסוף העונה ובמהלך העונה דברים באמת נראו לא רע בכלל, עד שהגיע סטפן קארי הדיח את ההויאס מוקדם מהצפוי ומאז הערך של היברט צנח אל מחוץ ללוטרי... מצבו של הנסברו פשוט מאוד : הוא מעולם לא נחשב לבחירת לוטרי וגם יודע שלא יבחר, חשוב לו להשלים את התואר והוא יודע שבדיוק כמו שהוא נחשב במוק דראפט 2006 (20-30), מוק דראפט 2007 (20-30) וגם מוק דראפט 2008 (אפתיע הפעם... : 20-30) כך הוא יחשב גם במוק הבא, עם זאת ראוי לציין שלמרות עזיבתם האפשרית של לוסון ואלינגטון (במאמר מוסגר : לפחות אחד מהשניים צפוי לבטל את הרשמותו לדראפט מאחר והם טרם החתימו סוכן, אבל נתעלם מזה בינתיים...) לצפון קרוליינה מגיעים מס' תיכוניסטים חביבים בעונה הקרובה כאשר בראשם הגבוה טיילר זילר שעשוי לשתף עם הנסבורו פעולה מתחת לסל, יצטרפו אליו הגבוה האתלט אד דייויס והרכז הצנום לארי דרו. שניק.
 
הוא אמר מלכתחילה שישאר במכללה 4 שנים

ואני חושב שהוא עושה בשכל. בסך הכל מדובר בשחקן שיכול ואני מאמין שיעשה קריירה סבירה בNBA, אבל עכשיו זה הזמן שלו להיות כוכב. אז יש לו עוד שנה להיות כוכב, והוא מנצל אותה. אם יבחר 20 או 25, זה ממש לא משנה.
 

SHNIK

New member
חדשות נוספות

סאם וינסנט מאמנה של שארלוט פוטר לאחר עונה מאכזבת אחת בלבד והשמועות הן שלארי בראון מעוניין מאוד בתפקיד, משהו אומר לי שהעניין הוא הדדי וקואצ' בראון בדרך לבובקטס... דייויד סטרן הודיע בראיון שהוא החליט להתייחס להערות הרבות שהוא קיבל לאחרונה על שיטת הפלייאוף הנהוגה בליגה שהביאה לכך שגולדן סטייט (בעלת המאזן ה12 בטיבו בליגה) ופורטלנד (בעלת המאזן ה15-16 בטיבו בליגה, בשוויון עם טורונטו) לא הגיעו לפלייאוף, הוא הודיע שראשי הליגה ידונו בסוגיה הקיץ אך קשה לו להאמין שיתבצע איזשהו שינוי. שניק.
 

keizer

New member
מהלך אופייני של הניקס....

מכל המאמנים בשוק, החליטו להביא אחד עם הצלחה מוכחת - ג'ורג' קארל! זהו, עכשיו הדיבורים שהיו שם העונה על אליפות נראים ממש ריאליים....
 
למעלה