חדשות ספורט ליום שני

Iker Casillas

New member
חדשות ספורט ליום שני

בית``ר י-ם ליצחק שום: קצץ בשכרך. למרות שפוטר בתחילת העונה, ממשיך המאמן לקבל משכורת. האפשרות שהדאבליסטית תלך לכונס נכסים קרובה מתמיד ועורך דינו של גאידמק מזהיר את השחקנים: ``חייבים לקצץ 20 אחוז``. מקורבים לקורנפיין: ``איציק לא מתכוון להתפטר`` * עטר נזף בשחקנים: הבא שיעביר ביקורת על שחקן אחר, לא יהיה פה. מאמן בית``ר ערך שיחה קשה לפני האימון: ``גם ברגעים קשים אני מצפה מכם להתעלות ולא לבקר את החברים שלכם. אני רוצה קבוצה מאוחדת ולא מפולגת``. דברי המאמן באו בעיקר בשל ההאשמות כלפי קאלה וטענות שחקני ההגנה נגד תמוז ויצחקי * נפרד ממכבי ת``א: ג`ייסון וויליאמס חתם בנהריה. הפורוורד המאכזב שהגיע מבני השרון כנדוניה של אפי בירנבוים, הפך לזר הרביעי שעוזב את סגנית האלופה וישתכר כ70- אלף דולר עד תום העונה בגעתון. יעקב ג`ינו: ``זה השחקן לו חיכינו`` * טופ 16: מכבי ת``א מול ברצלונה, ריאל ואלבה. הצהובים זכו להגרלה סבירה בהחלט בשלב השני של היורוליג: הם יתמודדו מול 2 הספרדיות ונגד מארחת הפיינל פור מגרמניה. ברבע הגמר יצטלב הבית עם טאו, אולימפיאקוס, מילאנו וסופוט. פיני גרשון: ``אצלנו הופכים הכל לקל``. שרון דרוקר: ``בית פתוח``. המשך<<<
 

Iker Casillas

New member
המשך>>>

מכבי ת``א: רודי חדד שוחרר לשאטורו. הקשר וסוכנו נפגשו עם ראשי הקבוצה והגיעו להבנות על שחרורו לקבוצה מהליגה הצרפתית השנייה. הצהובים בדקו אפשרות לצרף את אבוחצירה, אך העלויות גבוהות מדי * שכרו של איציק קורנפיין בבית``ר י-ם: 75 אלף שקל ברוטו בחודש. אם משה דדש יהפוך לאיש החזק בקבוצה, יתבקש היו``ר לבצע קיצוץ משמעותי בשכרו. במועדון עדיין מחכים למוצא פיו של הבעלים ארקדי גאידמק, החתמתו של איגו אוטגרי מוקפאת עד להודעה חדשה * הפועל פ``ת שיחררה את קאסום, מעוניינת במימון. החלוץ נכנע ללחצים מסכנין וסיכם על חזרתו לנציגת המגזר. זלצר: ``נביא מישהו במקומו``. שחקן בקבוצה: ``שום דבר לא הולך לנו כרגע`` * הפועל ירושלים הביסה את קרית אתא 72:117. מוליכת ליגת העל לא התקשתה להביס את האחרונה ב45- נק` הפרש, במשחק קצוות חד צדדי. האורחים שהגיעו באיחור בגלל הפקקים, היו בלתי עצירים על הפארקט. גודס: ``הליגה מתחזקת, צריך לבוא מוכן``. ירמישין: ``זה נראה כמו בוגרים נגד נוער`` * מכבי נתניה ניצחה את מכבי ת``א 0:1. לותר מתיאוס וחניכיו גברו במשחק משמים על הצהובים כחולים, משער של שלו מנשה, והקטינו את הפער ממכבי חיפה לנקודה אחת בלבד. נמני שוב הפסיד.
 

Iker Casillas

New member
כדורגל/tapuzforum/images/emo86.gif בינלאומי /tapuzforum/images/emo222.gif

סיטי העלתה את ההצעה ומילאן השיבה בחיוב, אבל קאקה כנראה יסרב. על פי הדיילי אקספרס, האנגלים הציעו 130 מיליון ליש``ט תמורת הקשר, לו הוצע שכר של 500 אלף ליש``ט בשבוע. הברזילאי מעדיף את ריאל, שמוכנה לשלם משכורת דומה אך הציעה ``רק`` 100 מיליון עבורו * פרנק למפארד לא שוכח את גרנט: הוא התייחס אלי יפה ברגע קשה בחיי. כוכב צ`לסי חגג 400 הופעות עם שער ניצחון דרמטי מול סטוק, וציין את המנג`ר הישראלי שתמך בו אחרי מות אמו. לואיס פליפה סקולארי אמר שעבורו למפארד הוא השחקן הטוב בעולם * מוריניו: אלף פעמים הזהרתי את השחקנים מכריסטיאנו דוני. מאמן אינטר, שנותר המום לאחר ההפסד לאטלאנטה, נשמע יותר כמו הקולגות מישראל מאשר מי שעומד בראש מועדון פאר. ``40 דקות שיחקנו מתחת לכל ביקורת, פשוט אסון``. במשחק הקרוב הוא גם ייחסר את איברהימוביץ`. למזלו יובה עדיין מפגרת בטבלה * פורטוגל וספרד מציעות: נארח את המונדיאל יחד. המדינות האיבריות חתמו על מסמך הבנות בעניין אירוח משותף של גביע העולם ב2018- או ב2022-. גם אנגליה, הולנד ובלגיה, סין, מקסיקו ורוסיה בתמונה.
 
למעלה