מסוף כרמלית
New member
חדשות חשובות מדן
חדשות חשובות מדן
המידע התקבל מחברנו עובד חדריה ומגיעה לו תודה ענקית! 1. הגיעו לארץ (למפעלי ההרכבה) 18 שלדות של מפרקיות נמוכות רצפה, כאשר החלוקה היא 10 לארגז ו-8 למרכבים. עוד 40 צפויות להגיע ולהיבנות עד המחצית השניה של 2005. 2. עתיד הצבע האדום עוד לא ברור ויתכן שיחזרו לצבע הישן. לדעתי האישית אפשר היה לשפר את שתי הצביעות ע"י הוספת פס מעל החלונות או כל דבר אחר שישבור את הצבע. לדעתי ניתן להוסיף לצביעה הקיימת פס לבן או צהוב מעל החלונות או להוסיף פס אדום בצביעה הקודמת. 3. הידיעה היותר מפתיעה - עקב דרישות תשלום גבוהות ומוגזמות של בעלי התמח"ת דן בודקת אפשרויות להעברת תחנת הקצה מהתמח"ת למקום אחר בדרום ת"א. כרגע השכירות בתמח"ת עומדת על 22 מיליון ש"ח לשנה וזהו סכום גבוה מאוד שאינו מוצדק לטענת דן. אחת האפשרויות שהועלתה בדן היא פניה לרכבת ישראל ע"מ להקים מסוף תח"צ ברכבת דרום. אין זה אירוני שאחרי שנים שבהם התחנה הייתה שוממת ומחוסרת נוסעים יתכן שהיא תקום לתחיה דווקא כמסוף גדול לאוטובוסים?
חדשות חשובות מדן
המידע התקבל מחברנו עובד חדריה ומגיעה לו תודה ענקית! 1. הגיעו לארץ (למפעלי ההרכבה) 18 שלדות של מפרקיות נמוכות רצפה, כאשר החלוקה היא 10 לארגז ו-8 למרכבים. עוד 40 צפויות להגיע ולהיבנות עד המחצית השניה של 2005. 2. עתיד הצבע האדום עוד לא ברור ויתכן שיחזרו לצבע הישן. לדעתי האישית אפשר היה לשפר את שתי הצביעות ע"י הוספת פס מעל החלונות או כל דבר אחר שישבור את הצבע. לדעתי ניתן להוסיף לצביעה הקיימת פס לבן או צהוב מעל החלונות או להוסיף פס אדום בצביעה הקודמת. 3. הידיעה היותר מפתיעה - עקב דרישות תשלום גבוהות ומוגזמות של בעלי התמח"ת דן בודקת אפשרויות להעברת תחנת הקצה מהתמח"ת למקום אחר בדרום ת"א. כרגע השכירות בתמח"ת עומדת על 22 מיליון ש"ח לשנה וזהו סכום גבוה מאוד שאינו מוצדק לטענת דן. אחת האפשרויות שהועלתה בדן היא פניה לרכבת ישראל ע"מ להקים מסוף תח"צ ברכבת דרום. אין זה אירוני שאחרי שנים שבהם התחנה הייתה שוממת ומחוסרת נוסעים יתכן שהיא תקום לתחיה דווקא כמסוף גדול לאוטובוסים?