חדשה

dark warrior

New member
עכשיו הבנתי למה כל רגע אנשים חדשים

פותחים שרשורי "שלום אני חדש/ה"
זה לטובתי-כדי שסוף סוף אני אזכור את השמות
 

z u z i

New member
למי ששאל...

לקיבוץ קוראים דגניה א'
סתאם זה לא מקום כזה נורא, פשוט ממש משעמם שם...
 
מזל טוב../images/Emo70.gif../images/Emo140.gif../images/Emo65.gif../images/Emo213.gif../images/Emo212.gif

וברוכה הבאה! רגע, לא היית פה כבר?
 
למעלה