חדשה!!!

coolstar26

New member
חדשה!!! ../images/Emo113.gif

שלום,אתם יכולים לקרוא לי איך שבא לכם
(היות והמשתמש הזה בתפוז הוא גם המשתמש של הבלוג שלי...אז אני לא רוצה שיעלו על הבלוג שלי כל מיני אנשים שאני מכירה...) אני בת 14,מחיפה. ואוהבת את אפרת גוש
השירים שאני הכי אוהבת-קרב איגרוף ויהיה פה דם. ראיתי שכבר מישהו שאל על קרב איגרוף, אפרת גוש כתבה את יהיה פה דם? אם לא,מי כתב את השיר? ולמה...? יום נעים
 

Shir FGS

New member
ברוכה הבאה!

אני שיר. :) את יהיה פה דם כתב עופר מאירי, שהוא גם מקים מטרופולין. אפרת שרה איתו בדיסק הראשון של מטרופולין. זה מאד מאד מטרופוליני, השיר. השתלבות נעימה! [ממליצה לך לפתוח משתמש חדש לפורומים]
 
למעלה