coolstar26
New member
חדשה!!! ../images/Emo113.gif
שלום,אתם יכולים לקרוא לי איך שבא לכם
(היות והמשתמש הזה בתפוז הוא גם המשתמש של הבלוג שלי...אז אני לא רוצה שיעלו על הבלוג שלי כל מיני אנשים שאני מכירה...) אני בת 14,מחיפה. ואוהבת את אפרת גוש
השירים שאני הכי אוהבת-קרב איגרוף ויהיה פה דם. ראיתי שכבר מישהו שאל על קרב איגרוף, אפרת גוש כתבה את יהיה פה דם? אם לא,מי כתב את השיר? ולמה...? יום נעים
שלום,אתם יכולים לקרוא לי איך שבא לכם