חדשה - צריכה עזרה....
הי.... חדשה....
אני לא מבייצת עצמאית מאז הפסקת הגלולות (חצי שנה), לפי הרופא שלי אני פוליציסטית "קלה" כי ההורמונים שלי לא מתאימים לפולציסטית אבל אני לא מבייצת כרגע ויש לי הרבה זקיקים. קיבלתי גונדוטרופינים במינון 75 במטרה לגרום לביוץ יחיד ואז סקס מתוזמן (זרע סבבה). הבעיה - הגבתי ביתר למרות המינון היחסית נמוך - כל הזקיקים תפחו האסטרוגן עלה ל13,000 ועשו לי שאיבת חירום שאחריה הוחזרו 2 עוברים טריים (הביוץ היה עם דקאפפטיל) ונקלט הריון שנפל בשבוע 6
((. הקפיאו 10 עוברים ביום 3 (8 תאים).
עכשיו הדילמה - איך להמשיך ?!!. מה אתן אומרות? האופציות שלי.
1. להחזיר את המוקפאים על בסיס הורמונלי (אין לי כרגע ביוץ טבעי). האם יש פה בנות שנקלטו עם מוקפאים על בסיס הורמונלי? יש לזה גם סיכויים? - לפי מה שאני רואה הנטייה היא ללכת על טבעי, השאלה אם לא ניתן (כמו אצלי) לעשות על טבעי, מה בכלל הסיכוי שלי.
2. לנסות להשרות ביוץ שוב (אם מינון עוד יותר נמוך של הורמונים) במטרה להיכנס להריון טבעי מיחסי מין (שזה ידרוש זריקות ובדיקות דם תכופים ומפחיד אותי שהגבתי ביתר בפעם הקודמת...)
אחרי כל הסיפור של תגובת יתר גם החלפתי רופא לרופא פרטי שאני סומכת עליו יותר והוא אומר שההחלטה בידיים שלי, שבעיקרון הנטייה שאם יש כבר מוקפאים לנצל אותם אבל היות ואנחנו לא היינו במסלול לIVF אפשר לנסות גם אחרת ולשמור את המוקפאים לגיל מבוגר יותר (אנחנו בני 32).
אני רוצה לקבל החלטה נכונה ומרגישה אבודה. לקח לי חודש להתאושש מההריון שהפסיק ואני על הפנים
((
הי.... חדשה....
אני לא מבייצת עצמאית מאז הפסקת הגלולות (חצי שנה), לפי הרופא שלי אני פוליציסטית "קלה" כי ההורמונים שלי לא מתאימים לפולציסטית אבל אני לא מבייצת כרגע ויש לי הרבה זקיקים. קיבלתי גונדוטרופינים במינון 75 במטרה לגרום לביוץ יחיד ואז סקס מתוזמן (זרע סבבה). הבעיה - הגבתי ביתר למרות המינון היחסית נמוך - כל הזקיקים תפחו האסטרוגן עלה ל13,000 ועשו לי שאיבת חירום שאחריה הוחזרו 2 עוברים טריים (הביוץ היה עם דקאפפטיל) ונקלט הריון שנפל בשבוע 6
עכשיו הדילמה - איך להמשיך ?!!. מה אתן אומרות? האופציות שלי.
1. להחזיר את המוקפאים על בסיס הורמונלי (אין לי כרגע ביוץ טבעי). האם יש פה בנות שנקלטו עם מוקפאים על בסיס הורמונלי? יש לזה גם סיכויים? - לפי מה שאני רואה הנטייה היא ללכת על טבעי, השאלה אם לא ניתן (כמו אצלי) לעשות על טבעי, מה בכלל הסיכוי שלי.
2. לנסות להשרות ביוץ שוב (אם מינון עוד יותר נמוך של הורמונים) במטרה להיכנס להריון טבעי מיחסי מין (שזה ידרוש זריקות ובדיקות דם תכופים ומפחיד אותי שהגבתי ביתר בפעם הקודמת...)
אחרי כל הסיפור של תגובת יתר גם החלפתי רופא לרופא פרטי שאני סומכת עליו יותר והוא אומר שההחלטה בידיים שלי, שבעיקרון הנטייה שאם יש כבר מוקפאים לנצל אותם אבל היות ואנחנו לא היינו במסלול לIVF אפשר לנסות גם אחרת ולשמור את המוקפאים לגיל מבוגר יותר (אנחנו בני 32).
אני רוצה לקבל החלטה נכונה ומרגישה אבודה. לקח לי חודש להתאושש מההריון שהפסיק ואני על הפנים