חדשה פה. האם לבד?
אני מחפשת אנוסים שיהיו מוכנים לדבר איתי אחד/ת על אחת, לפרוק, לחלוק... מי שחי חיים כפולים, מי שיש לו שתי זהויות, שיוצא בלילות לבלות אבל חוזר בסוף הלילה לאותו המקום, המקום שליבו לעולם לא ישכון בו בשלמותו... מישהו מוכן לדבר? אני מהשרון ומחפשת מישהו/י מהאזור שלי, אם יש.
אני מחפשת אנוסים שיהיו מוכנים לדבר איתי אחד/ת על אחת, לפרוק, לחלוק... מי שחי חיים כפולים, מי שיש לו שתי זהויות, שיוצא בלילות לבלות אבל חוזר בסוף הלילה לאותו המקום, המקום שליבו לעולם לא ישכון בו בשלמותו... מישהו מוכן לדבר? אני מהשרון ומחפשת מישהו/י מהאזור שלי, אם יש.