חדשה פה. האם לבד?

לבד100

New member
חדשה פה. האם לבד?

אני מחפשת אנוסים שיהיו מוכנים לדבר איתי אחד/ת על אחת, לפרוק, לחלוק... מי שחי חיים כפולים, מי שיש לו שתי זהויות, שיוצא בלילות לבלות אבל חוזר בסוף הלילה לאותו המקום, המקום שליבו לעולם לא ישכון בו בשלמותו... מישהו מוכן לדבר? אני מהשרון ומחפשת מישהו/י מהאזור שלי, אם יש.
 
כבדהו וחשדהו

את מוזמנת לשתף ולהשתתף בפורום, אנחנו כאן וירטואלית
 
למעלה